rulle2 Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hej jag funderar på att köpa Gta IV men undrar om min dator klarar det eller om det bara kommer lagga och funka dåligt. Jag har dessa grejor. (säg till om jag glömt nåt) Amd Phenom 9750 Quad-core 2.4 Ghz Ram: 4 Gb Nvidia Geforce 8800Gt, 512mb Windows Vista Processor: 5.9 Minne (RAM): 5.9 Grafik: 5.9 Spelgrafik: 5.9 Primär Hårddisk: 5.9 Jag vill inte köpa det om min dator inte räcker till, jag vet att enligt vad det står att man ska ha så räcker det men vissa verkar ändå inte räcka till vad jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Testa? http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest MIN FÖRSTA POST I GTA IV FORUMET WOOOOOOOOOHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hej jag funderar på att köpa Gta IV men undrar om min dator klarar det eller om det bara kommer lagga och funka dåligt. Jag har dessa grejor. (säg till om jag glömt nåt) Amd Phenom™ 9750 Quad-core 2.4 Ghz Ram: 4 Gb Nvidia Geforce 8800Gt, 512mb Windows Vista Processor: 5.9 Minne (RAM): 5.9 Grafik: 5.9 Spelgrafik: 5.9 Primär Hårddisk: 5.9 Jag vill inte köpa det om min dator inte räcker till, jag vet att enligt vad det står att man ska ha så räcker det men vissa verkar ändå inte räcka till vad jag förstår. Har en likadan, förutom 3 gig ram och Windows XP, och jag har runt... 15-25 fps. Men spelet är skitkul endå, så jag säger ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hej jag funderar på att köpa Gta IV men undrar om min dator klarar det eller om det bara kommer lagga och funka dåligt. Jag har dessa grejor. (säg till om jag glömt nåt) Amd Phenom 9750 Quad-core 2.4 Ghz Ram: 4 Gb Nvidia Geforce 8800Gt, 512mb Windows Vista Processor: 5.9 Minne (RAM): 5.9 Grafik: 5.9 Spelgrafik: 5.9 Primär Hårddisk: 5.9 Jag vill inte köpa det om min dator inte räcker till, jag vet att enligt vad det står att man ska ha så räcker det men vissa verkar ändå inte räcka till vad jag förstår. Jag har en motsvarande dator, 5.9 på allt. Jag får ca 30 - 50 FPS. Stabilt, sällan under 30 fps. 1280*1024 Allt på high Tror inte en högre upplösning kommer minska FPS så jävla mycket, tor inte du heller kommer lida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rulle2 Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Okej, tack för svaren.Blir nog att handla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts