gta_johan Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Finns det ngn här som kan förklara för mig att ifall jag är inne på fragebite så finns det trådar som t. ex "Jag runkar ofta" elr "Jag gillar bajs" Själv har man blivit bannad föratt ha använt stor bokstav för mkt?? 0_o Hur går det till egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Jag antar att du hänger i GTA-forumet mest och inte här i "allmänt". Ta och kolla runt lite och se hur de flesta trådarna ser ut här. Sedan jämför du dom med denna och tänker efter riktigt ordentligt, "Vad har jag gjort för fel?". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) fb är stort. fb har inte särskilt många fbpoliser. vilket leder till mycket spam. du är en sopa Hur länge är dessa runk-trådar kvar? max 12 timmar. jag har dessutom hof på fragebite! ÄGD! Redigerad 7 januari, 2009 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 #0 har inte alla hetton i s1kt3t :PPPPpppp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Vote: Fregbajjt asbra hänger där jämt!! Fragebite världens omognaste sitter där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Vote: Fregbajjt asbra hänger där jämt!! Fragebite världens omognaste sitter där! Hur fan kan man bli bannad för att använda stor bokstav för mycket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hur fan kan man bli bannad för att använda stor bokstav för mycket? JAG HAR INGEN ANING, DET FÅR VI TA Å REDA UT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 #4 n1 lulz =PP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Yay! Äntligen en poll med någorlunda kvalité! Vote: Fragebite världens omognaste sitter där! Score! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) Finns det ngn här som kan förklara för mig att ifall jag är inne på fragebite så finns det trådar som t. ex "Jag runkar ofta" elr "Jag gillar bajs" För att det finns just sånna som helt enkelt, gillar bajs? Eller att runka? Eller både och!? Redigerad 7 januari, 2009 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Finns det ngn här som kan förklara för mig att ifall jag är inne på fragebite så finns det trådar som t. ex "Jag runkar ofta" elr "Jag gillar bajs" Det kanske är pubertala 13 åringar och/eller koprofager som sitter där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hur fan kan man bli bannad för att använda stor bokstav för mycket? Det var inte jag som blev bannad. Fel qoute? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Eller både och!? Samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Vote: Fragebite världens omognaste sitter där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Finns det ngn här som kan förklara för mig att ifall jag är inne på fragebite så finns det trådar som t. ex "Jag runkar ofta" elr "Jag gillar bajs" Själv har man blivit bannad föratt ha använt stor bokstav för mkt?? 0_o Hur går det till egentligen? Medelåldern på FB är lägre än på fuska.nu där dom snackar pockemon, och FB'are får lika mycket fitta som eremiter? typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts