skribb Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 kan någon gå in i gta3.img och skicka mig filen buoy.dff för jag råkade deleta min...plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Öhh visst men ska jag maila den då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Finns inte den på install-skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Finns inte den på install-skivan? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 kan man ta den från installskivan utan att insa om? weeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 kan man ta den från installskivan utan att insa om? weeeeee japp Installera i en annan mapp, så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Kan man inte hämta filen direkt från install-skivan? Det går med GTA1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Kan man inte hämta filen direkt från install-skivan? Det går med GTA1. Nej man kan bara ta ljudfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 har installerat om nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 hoppas det gick bra.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts