RAsta Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Då jag ska ska spela Gta san andreas så trycker jag på gta exe. filen. men inget händer? varför startar inte spelet? jag har skiva till spelet. så då jag lägger in cd.n så kommer det en meny. där trycket jag på spela gta. men det startar inte vad är felet! tack för alla svar (om jag får några) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Då jag ska ska spela Gta san andreas så trycker jag på gta exe. filen. men inget händer? varför startar inte spelet? jag har skiva till spelet. så då jag lägger in cd.n så kommer det en meny. där trycket jag på spela gta. men det startar inte vad är felet! tack för alla svar (om jag får några) Är spelet köpt eller har du hittat på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Är spelet köpt eller har du hittat på nätet? jag har skiva till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Han kan ju ha bränt San Andreas skiva också. Du sitter inte på nån crack till spelet medans du har skiva i? Vet inte om detta på verkar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RAsta Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Är spelet köpt eller har du hittat på nätet? Spelet är köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Spelet är köpt Ok då vet jag har de funkat förr att spela är skivan hel och fin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) Prova att bara installera om? Redigerad 7 januari, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RAsta Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Ok då vet jag har de funkat förr att spela är skivan hel och fin ? ja det funkade Jätte bra förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 ja det funkade Jätte bra förra veckan Ok testa de som vaxxor säger testa att instalera om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts