RAsta Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Då jag ska ska spela Gta san andreas så trycker jag på gta exe. filen. men inget händer? varför startar inte spelet? jag har skiva till spelet. så då jag lägger in cd.n så kommer det en meny. där trycket jag på spela gta. men det startar inte vad är felet! tack för alla svar (om jag får några) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Varför skrev du inte detta i San Andreas delen av forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Då jag ska ska spela Gta san andreas så trycker jag på gta exe. filen. men inget händer? varför startar inte spelet? jag har skiva till spelet. så då jag lägger in cd.n så kommer det en meny. där trycket jag på spela gta. men det startar inte vad är felet! tack för alla svar (om jag får några) Någon mod flyttar väll snart. Är spelet köpt eller från busken? Nehe, blev det 2 trådar Redigerad 6 januari, 2009 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Reported Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 låser denna... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts