kallelito Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Tja, jag undrar bara om man kan betala kontant när man får hemleverans av posten, eller tar han/hon som levererar bara emot kortbetalning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Tror du inte ens kan betala, måste betala innan för att dem ska kunna skicka det.. Beror ju på vad det är med. Redigerad 6 januari, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag har fått hemleveranser några gånger men det har bara varit betalning för att täcka moms och sådant (eftersom paketen kom från USA). Om samma sak gäller även inrikespaket så är det så att du bara kan betala kontant och förmodligen får du ingen växel heller - det är jämna pengar som gäller (eller avrundning uppåt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Faktura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Var noga med att du är hemma när leveransen kommer (vilket kan vara när som helst under dagen), annars får du i värsta fall hämta det på postens företagscenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Tror det är större sannolikhet att man måste betala kontant än att betala med kort. Redigerad 6 januari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Tror det är större sannolikhet att man måste betala kontant än att betala med kort. Nja. Med tanke på risken för rån så tror jag snarare att det är större risk att du måste betala med kort om du nu ska betala direkt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Antingen är det väl förbetalat eller så får man faktura, easy as pie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Nja. Med tanke på risken för rån så tror jag snarare att det är större risk att du måste betala med kort om du nu ska betala direkt alls. Inte vid hemleverans. På postkontor däremot brukar det vara tvärtom - man får bara betala kontant om det är mindre än 3000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts