NoReaverNoCry Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 får inte upp några servrar på gta iv multiplayer! Det står att den hittar 50 st servrar men jag får inte upp några i rutan till vänster :/ hur får man fram dom? BILD: http://img148.imageshack.us/my.php?image=gtawtfdn6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 får inte upp några servrar på gta iv multiplayer! Det står att den hittar 50 st servrar men jag får inte upp några i rutan till vänster :/ hur får man fram dom? BILD: http://img148.imageshack.us/my.php?image=gtawtfdn6.jpg Har du installerat den senaste patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReaverNoCry Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Har du installerat den senaste patchen? nje:O finns det en patch ute? Länka please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 nje:O finns det en patch ute? Länka please! Om du har ett live konto så logga in på det så uppdateras det direkt om du nu inte kör en nerladdad version av IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Såvida du inte tankat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReaverNoCry Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Om du har ett live konto så logga in på det så uppdateras det direkt om du nu inte kör en nerladdad version av IV har inte fått nån uppdatering.. jag kör helt och hållet äkta version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReaverNoCry Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Har du installerat den senaste patchen? nu ahr jag installerat den nya patchen men fortfarande ingen skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 nu ahr jag installerat den nya patchen men fortfarande ingen skillnad! Retail eller Steam baserat? Brandvägg? Check those! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReaverNoCry Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Retail eller Steam baserat? Brandvägg? Check those! det är inte steam så jag antar att det är retail.. köpt i butik iaf.. Det var inte brandväggen! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReaverNoCry Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Retail eller Steam baserat? Brandvägg? Check those! haha låst eupp lite portar sen funkade det! Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts