DjPuppet Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag har rånat alla affärer utom tre och jag gissar att de e ammunation som e kvar för att de står att jag har rånat 12 av 15. hur gör man för att råna den han skjuter ju bara tillbaks och man kan inte hålla kvar siktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag tror inte att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag har rånat alla affärer utom tre och jag gissar att de e ammunation som e kvar för att de står att jag har rånat 12 av 15. hur gör man för att råna den han skjuter ju bara tillbaks och man kan inte hålla kvar siktet Det går inte att råna Amumunation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DjPuppet Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 undrar vilka tre som e kvar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Har du tagit "Drugs" affären vid Pay ´n´Spray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 man ska råna alla vertygs affärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts