Adde151 Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Så har nu lirat GTA IV ett tag nu och har gjort alla uppdrag som går att göra. det står när jag laddar Complited story vet ej hur det räknars men iallafall. Och vad ska man göra sen då? ska man få massa respect från alla och sen då? komm med tips och förslag. hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Ska göra? Vill du ha 100% eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adde151 Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 joo menar att jag har ju gjort alla uppdrag som tydligen går att göra för det står under stats att alla missons är 100 % men jag har respect som jag kan få upp till 100%. men vad ska hända efter det då? Kommer det flera som ger mig uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hugobert Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Så har nu lirat GTA IV ett tag nu och har gjort alla uppdrag som går att göra. det står när jag laddar Complited story vet ej hur det räknars men iallafall. Och vad ska man göra sen då? ska man få massa respect från alla och sen då? komm med tips och förslag. hur jag ska göra Du kan ju alltid göra bil leveranserna Stevie vill ha via mms. Samt bilarna Brucie vill ha genom mailen. Sen kan du döda lite duvor som är utspridda runt alla öar. Göra jobb åt Little Jacob. Lite tips till dig. Edit: Du kan även göra lite stunt hopp. Hitta alla flickvänner. Göra alla aktiviteter med alla dina vänner. Redigerad 5 januari, 2009 av Hugobert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Du kan ju alltid göra bil leveranserna Stevie vill ha via mms. Samt bilarna Brucie vill ha genom mailen. Sen kan du döda lite duvor som är utspridda runt alla öar. Göra jobb åt Little Jacob. Lite tips till dig. Edit: Du kan även göra lite stunt hopp. Hitta alla flickvänner. Göra alla aktiviteter med alla dina vänner. Han måste göra dom för att lyckas få 100%, tar otroligt lång tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hugobert Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Han måste göra dom för att lyckas få 100%, tar otroligt lång tid! Japp. Men topic lyder "61% klar?" och han är klar med Storyn. Han frågar efter tips och råd om hur han skall fortsätta spelet och jag svarade bara på vad han kan sysselsätta sig med för att kanske öka på sina 61% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Japp. Men topic lyder "61% klar?" och han är klar med Storyn. Han frågar efter tips och råd om hur han skall fortsätta spelet och jag svarade bara på vad han kan sysselsätta sig med för att kanske öka på sina 61% Ahaa, jag missförstod det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts