Sniper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Det är verkligen ett coolt spel... typ som en Date-sim, fast på Youtube av en (två?) person(er) från Hong Kong. Start: 電車男追女記(A story of a Hong Kong geek) game start! Välj HD-kvalitet. Verkligen värt att testa! Redigerad 5 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Fick allt som ett klipp,inget spel alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Fick allt som ett klipp,inget spel alls Det är "interkativa" klipp där man får välja väg på slutet av klippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Mmh, jag har testat sådant här tidigare. Nån snubbe gjorde en liten historia om hur hans katt var borta och man skulle välja olika ställen att leta på etc. Kändes ballt till en början men blev rätt tråkigt fort. Ska emellertid pröva detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Mmh, jag har testat sådant här tidigare. Nån snubbe gjorde en liten historia om hur hans katt var borta och man skulle välja olika ställen att leta på etc. Kändes ballt till en början men blev rätt tråkigt fort. Ska emellertid pröva detta. Aa, cory. http://www.youtube.com/watch?v=Wr2hoesHJp8 http://www.youtube.com/watch?v=1lFfNDFDUuA...re=channel_page and there is more! http://www.youtube.com/watch?v=6oPi73WczOU <- den e värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) 電車男追女記(A story of a Hong Kong geek) game start! Fan, varför blir min date misslyckad VARENDA gång? Men de andra var roligare, speciellt Nik's sista Redigerad 5 januari, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Det är "interkativa" klipp där man får välja väg på slutet av klippen. du tror inte jag fattar det? Jag kan ju inte klicka på nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 du tror inte jag fattar det? Jag kan ju inte klicka på nått... Du fattar nog bara inte vart du ska trycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Du fattar nog bara inte vart du ska trycka. Nehe, antar väll inte när DET INTE ENS FINNS NÅTT ATT TRYCKA PÅ... Om du inte ens vet vad felet är så ge fan i att skriva dumma idiotiska inlägg, allt för att få up din post count säkert Redigerad 5 januari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Nehe, antar väll inte när DET INTE ENS FINNS NÅTT ATT TRYCKA PÅ... Om du inte ens vet vad felet är så ge fan i att skriva dumma idiotiska inlägg, allt för att få up din post count säkert MEN POSTCOUNT ÄR JU COOLT. f.ö så måste du aktivera det i högra hörnet, om det nu på något sätt disablats. Redigerad 5 januari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Nehe, antar väll inte när DET INTE ENS FINNS NÅTT ATT TRYCKA PÅ... Om du inte ens vet vad felet är så ge fan i att skriva dumma idiotiska inlägg, allt för att få up din post count säkert Du tryker väl inte på dom där engelska översättningen? Om du nu gör det så ska du trycka på de där kinesiska tecknarna. För mig var det bara att trycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Du tryker väl inte på dom där engelska översättningen? Om du nu gör det så ska du trycka på de där kinesiska tecknarna. För mig var det bara att trycka. JAPANSKA!!! :rant: men nu när vi ändå är inne på ämnet, finns det några flera? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Nehe, antar väll inte när DET INTE ENS FINNS NÅTT ATT TRYCKA PÅ... Om du inte ens vet vad felet är så ge fan i att skriva dumma idiotiska inlägg, allt för att få up din post count säkert Naw. Lillknodden brusar upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 MEN POSTCOUNT ÄR JU COOLT. f.ö så måste du aktivera det i högra hörnet, om det nu på något sätt disablats. Högra hörnet hittar inget där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=6oPi73WczOU <- den e värd. Haha, den var sjukt nice. Bokmärkt och sparad till en regnig dag. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Hahaha, grymt "Spel"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Till Joe: http://www.imagefrog.net/out.php/t7916_Heheae.bmp.jpg Redigerad 8 januari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 bump. SMPfilms levererar. (finns även i HD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 No good imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 bump. SMPfilms levererar. (finns även i HD) Det var inte speciellt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts