Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Bara jag som inte längre ser "Todays birthdays" under inloggad-listan längre? Av en ren tillfällighet såg jag att L_Voll fyllde år igår, men inget syntes där det brukar synas. Tror det har varit såhär sedan orginaltemat kom tillbaka. Men det kanske bara är ett problem för mig, eller har jag lyckats klicka bort något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Nu när du säger det så så ser ja inte den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Tror jag sett att någon fyllde år men det kanske var med förra temat? Men den är defenitivt borta, jag trodde bara att ingen fyllde år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Tror jag sett att någon fyllde år men det kanske var med förra temat? Men den är defenitivt borta, jag trodde bara att ingen fyllde år. Trodde ingen hade fyllt år bara. Bara det är fixat tills den 21/2 Redigerad 5 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Trodde ingen hade fyllt år bara. Bara det är fixat tills den 21/2 Mja, lite tidigare som 30/1 går väl också bra? Jag fyller år då Redigerad 5 januari, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Hmm, det var ju lite småskumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Tydligen var "task-tabellen" kraschad i databasen. Task-tabellen fungerar som en shemaläggare och uppdaterar diverse cache, statistik och sånt lite då och då. När jag reparerade den gick post-tabellen sönder av någon anledning, men nu är den också reparerad. Trots reparationerna kan forumet fungera lite skumt till en början. Om några timmar ska dock alla vara som vanligt igen, förutsatt att det inte blev något permanent fel med task-tabellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Jag ser fortfarande inte Todays Birthdays, skulle det inte komma tillbaka? Redigerad 6 januari, 2009 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Ser ut som de funkar nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Ser ut som de funkar nu iaf. Oj, nu såg jag det. Redigerad 6 januari, 2009 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts