Renard Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) Som ni kanske redan vet så deltar man automatiskt i GTA IV's Maraton när man registrerar sig på Rockstar Social Club och linkar sitt account till sitt PSN eller Xbox Live. Hur är eran score just nu? Så här ser det ut för mig: Walk & Run 400 Miles: 46 miles Drive 4000 miles: 73 miles Swim 40 miles: 0 miles Activities 400 Visits: 7 Visits Fire 120.000 bullets: 32 bullets Jack 2.400 Vehicles: 11 Vehicles 8000 Stunts: 87 Stunts Public Transport 400 miles: 10 miles Arrested 120 times: 0 times Wasted 600 times: 1 times Här är adressen till Marathon sidan. Observera att du måste ha ett Social Club account för att ens komma in på GTA IV delen av Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/games/...v/marathon.html Redigerad 5 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag antar att du (precis som jag) precis införskaffat IV? Eller har du börjat på en ny save kanske? I alla fall kul att se att jag inte är den enda i världen som halkat efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 w00t detta har ja inte vetat om :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 w00t detta har ja inte vetat om B) Finns väl inte ens till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Måste man ha den där trophy uppdateringen? Redigerad 5 januari, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Måste man ha den där trophy uppdateringen? Det tror jag inte. Den beräknar ju bara hur man spelar, inte hur många trophys man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 har lagt till mitt account, var ser man score? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) http://socialclub.rockstargames.com/games/...v/marathon.html Lägger in adressen i första inlägget också EDIT: Vad hände nu? Jag ser bara mitt senast inlägg, inga andras! Varför då? Gjorde jag något fel? EDIT 2: Frourmet crashade. Det var därför Redigerad 5 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 där hade jag en lista ja =) vad går det ut på? finns ju winners och man ser hur man själv ligger till, om man får fullt någonstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 GTA IV har ju funnits ute rätt länge nu så det är ju inte så konstigt att det finns vinnare . Jag vet faktiskt inte vad som händer när man klarat alla "grenar". Något roligt hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 nej det är det ju inte. men vinnare blir det ju rätt snart och undrade mest vad grejen är efter någon vunnit. men kanske blir något kul som du säger. uppdateras listan varje gång man kopplar in nätverkssladd eller hur fungerar det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rulle2 Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag får det inte att funka det står : Sorry In order to access the grand theft auto ÍV area of the rockstar games social club, you need to have played a copy of the game while connected with an online platform account linked to the social club and meet the membership criteria. please see your HELP section fore more information and/or if you think you have received this message in error. Jag fattar inte vad jag ska göra ?? Jag spelar på pc föresten. Snälla hjälp någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 På public transport kan jag skriva ut ett certifercat dä det står mitt nick och sen BRONZE. Inte kan jag ligga på 3:e plats med 14%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Men vad fan! Kan inte registrera på Social Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Wtf, har linkat accounten med både Xbox LIVE och Games for Windows LIVE, men jag kommer ändå inte in på Marathon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 På public transport kan jag skriva ut ett certifercat dä det står mitt nick och sen BRONZE. Inte kan jag ligga på 3:e plats med 14%? Du ligger inte på tredje plats. Du har uppnått Bronzemedalj bara. Det är ju stats från Singleplayerspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts