Sammy Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Har GTA SA samma grafik om man spelar spelet på PS3? tacksam för seriösa svar!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Onödig tråd indeed. Nej grafiken blir inte bättre. Det kan jag nästan svära på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Tycker inte alls det är en onödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Tycker inte alls det är en onödig tråd. Beror på.. För dom som redan vet svaret eller den som undrar... Hur som helst så förändras inte grafiken om du spelar spelet på PS3. Den förblir detsamma. Redigerad 5 januari, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Kan man spela SA på PS3? En dum fråga till: Kan man spela det på 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 PS3 ja Xbox 360 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) En dum fråga till: Kan man spela det på 360? PS3 ja Xbox 360 nej Mjo, det går väl om man har Xbox versionen? Redigerad 5 januari, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Bara 60gb,20gb och den tidigare 80 gb versionerna av ps3 har BK. Med 360 så måste man ladda ner nån slags uppdatering tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Tycker det var en fullkomligt vettig tråd. Jag klickade in mig här och väntade mig spam, men ser man på! Döper om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Mjo, det går väl om man har Xbox versionen? Sant. PS2-versionen spelas på PS3. Xbox-versionen spelas på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts