Gustavr Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Finns det någon mening med att träffa Michelle och andra flickvänner? Eller är det bara för skoj skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Finns det någon mening med att träffa Michelle och andra flickvänner? Eller är det bara för skoj skull? Go in for some coffee Nej men du kan få speciella saker av varje vän i spelet, tex packie ger dig en bomb som du kan sätta på bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 3 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Ok Räcker det med att göra jobs åt Litle Jacob eller ska man också gå till pubar och dyligt med honom? För jag får ju både respect och att han tycker om mig när jag gör ett uppdrag åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Ok Räcker det med att göra jobs åt Litle Jacob eller ska man också gå till pubar och dyligt med honom? För jag får ju både respect och att han tycker om mig när jag gör ett uppdrag åt honom Det sänks ju med tiden så om du gör alla uppdrag för honom så kanske han hamnar 90% på både respekt och vänskap, men sedan sänks det och då har du inget val än att gå på puben eller bowla or whatever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 3 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Fast flickvännerna behöver du ju inte gå ut med, men Packie och Little Jacob är ju inte flickvänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Packie ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Packie ? :S En karaktär du träffar senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 aha. Föresten jag är riktigt trött på michelle hon dissade min nya kostym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 aha. Föresten jag är riktigt trött på michelle hon dissade min nya kostym Bara så att du vet, Michelle tänder på "Fattig-immigrant-som-inte-har-råd-med-fina-kläder" looken. Med andra ord, handla i Russian Store Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Mm jag förstår det. Har det jätte stor betydelse på vilka kläder man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts