Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Här kan du posta dina alla dina rekord... Allt från Biljard till Cube3D... Det behöver inte heller vara enbart dom olika små spelen utan det kan vara vad som helst som man kan mäta som t.ex. högsta höjden du hoppat från, hur många gånger du har blivit full m.m. Mer av mig kommer senare då jag har mer information om mig själv. Själv har jag inte fixat screenshot men mitt rekord på bowling är 198 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Longest free fall 353.38ft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Själv så är ja kass på bowling men mitt bästa resultat var 131 Tips på att bowlingen? Ja rör musen lite åt sidan som det står sen drar ja snabbt fram ändåså händer det att den åker i rännan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Taktiken som jag kör med det är att ställa in min mus på 2500 DPI, då behöver jag bara snudda musen och han skjuter okej... http://pici.se/thumbs/t_XmRYECNtI.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Tack ska testa det btw inte så bra på sånt där vad ska mätaren stå på ungifär^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Tack ska testa det btw inte så bra på sånt där vad ska mätaren stå på ungifär^^ Vilken mätare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Vilken mätare? Du ställer väl in hastigheten på musen i options va? Där man kan ändra hur snabbt det ska gå att röra musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Antagligen har han knappar så han kan ställa in det på musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Du ställer väl in hastigheten på musen i options va? Där man kan ändra hur snabbt det ska gå att röra musen? Antagligen har han knappar så han kan ställa in det på musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Aha då vet jag btw Joe vad har du för mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Inte en jäkla aning faktiskt... Tror det är en A4 TECH X7 mus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Inte en jäkla aning faktiskt... Tror det är en A4 TECH X7 mus... HEHUUUU! Jag har en likadan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts