Jacker Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Går det komma till Obsevartoriet på berget i Shorside Vale? jag har hört att det ska ligga en Bazooka och en Hidden Package där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Nej marken är inte solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Går det komma till Obsevartoriet på berget i Shorside Vale? jag har hört att det ska ligga en Bazooka och en Hidden Package där??? Det har du nog hört från dig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Det har du nog hört från dig själv... Nej! från min polare!!! Bearkiller heter han här i forumet här, föresten!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Det går inte att komma upp dit och det finns inget där så din kompis ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Okej! jag trodde också att han ljög men jag var inte säker!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts