Jacker Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Tweak?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Tweak?! Dude, fem timmar? Jag har inte haft tid, varit i stan och fikat med vänner och sen kollat på fotboll. Börjar nu, chilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Skickat till Bebben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Dude, fem timmar? Jag har inte haft tid, varit i stan och fikat med vänner och sen kollat på fotboll. Börjar nu, chilla. Nej, det ska gå i effektiv arbetsfart! Heil Hitler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Haha. Skickat till Bebben för 20 minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Skickat till Bebben. Haha. Skickat till Bebben för 20 minuter sen. Så du ljög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Så du ljög? 1. Vafan, såg inte den när jag kollat om jag verkligen postat. 2. Jag har sjukt dålig tidsuppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Skickat till Kattälskaren. Ledsen att det tog så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Har skickat till Plaisir nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Uff, ångest! Glömde totalt regeln om att man inte får ha text till bilderna, förrän nu - ursäkta detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Uff, ångest! Glömde totalt regeln om att man inte får ha text till bilderna, förrän nu - ursäkta detta Då var vi två. Om du menade text på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Då var vi två. Om du menade text på bilden? Mm, precis. Men å andra sidan har värre saker skett... Ser iallafall väldigt mycket fram emot det färdiga resultatet, med tanke på bildtexten jag fick (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 ...med tanke på bildtexten jag fick (: Har Kebab kissat i snön igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 skickat till Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Kör hårt Umberto . Är gärna med igen nästa runda. Hoppas jag får rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Uff, ångest! Glömde totalt regeln om att man inte får ha text till bilderna, förrän nu - ursäkta detta Då var vi två. Om du menade text på bilden? Ajajaj! Ni disciplineras med varsin varning pga att ni inte följer regler. Skoja. ---- Haha, många roliga bilder den här gången! xD Umberto: Barnkalaset blev en succé tack vare Dr Phils breakdanceuppvisning. RavenE: http://pici.se/pictures/YgjvyLRml.jpg Jacker: Ett 11- års kalas har spårat ur totalt! En stor jävla spindel har attackerat Dr. Phil (som av någon anledning är där) och är i full färd med att äta upp honom. Samtidigt har festens övriga (och förskräckta) deltagare fått huvudet täckt av någon färgglad slajm som skjut mot dem från okänd källa. AngryAxel: http://www.axelhammarback.com/junk/EPYC2.jpg VickeX: Arg gubbe makar bråk med stor spindel på elvaårskalas Marquis: Kebab: En topptunnor rasande Vice. gav den födelsedagsfirande läppstiftsspindeln en avhyvling som hette duga. DrStupid: Siana: Spindlar som fyller år tenderar att sno ostar från högerextremister. Tweak: http://img528.imageshack.us/img528/6686/epyc1cm6.png Bebben: Solen hånade nazisterna som inte fick komma på spindelns födelsedagsfest. kattälskaren: http://static.pici.se/pictures/nWmfvrHuF.jpg Plaisir: Nazisterna som inte fick följa med spindlarna på solresan blev sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Haha, åh vad bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Om det nu går att "anmäla" sig, så är jag med nästa omgång. Redigerad 13 januari, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Haha, bästa hittils imo! Axels bild var epic! Jag är lätt på en nästa omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Hahaha, ja jäklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts