Mathias Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Är gärna med nästa också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Jag är gärna med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Klart jag ställer upp! Vi sätter igång imorgon kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Hmm, imorgon kväll. Om jag kan lovas en tidig plats i ledet, för jag kommer inte vara hemma under helgen på grund av husvisning, så hakar jag gärna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Hmm, imorgon kväll. Om jag kan lovas en tidig plats i ledet, för jag kommer inte vara hemma under helgen på grund av husvisning, så hakar jag gärna på! Man får ju tydligen välja nu för tiden, så jag löser det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Bring it on, bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2013 Klart jag ställer upp! Vi sätter igång imorgon kväll. TRODDE ATT FÖREDETTA MILITÄRER KUNDE HÅLLA TIDEN JAG, MEN HÄR VAR JAG SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FEL startaråååå 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2013 TRODDE ATT FÖREDETTA MILITÄRER KUNDE HÅLLA TIDEN JAG, MEN HÄR VAR JAG SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FEL startaråååå Kebab Senast aktiv: 06 februari 2013 - 18:33 Kom igen nurå! Om du inte har tid så vore det trevligt om du bara meddelade om det här. Trist om leken ska dö ut igen såhär snabbt på grund av att en person inte har tid eller orkar och inte talar om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2013 (redigerad) Nej, det är klart jag ber om ursäkt. Nu sparkar vi igång. Skickar till Gof! (Kebab) 1. Gof 2. Jazz 3. kobbe 4. RavenE 5. eXotic 6. Mathias 7. Flaskan 8. VickeX EDIT: Med tanke på dels vad jag skrev som inledande mening och dels att vissa personer brukar klistra in bilder så vill jag påminna om att den här leken ska vara SFW! Redigerad 6 februari, 2013 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2013 Nu har du ett Personligt Meddelande, kanin jass jazzjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2013 Nu har du ett Personligt Meddelande, kanin jass jazzjävel. alltså du fkan fan hålla snattran, snuting!! så, jag har skickat nu men jnån gav min en flaska alkohol och då blev det som det blev >.> jag har dock skärpt mig i texten så det ska gå att tyda!!!! kobbe har ett brev! här kommer en rolig video: http://www.wimp.com/microphonefan/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2013 Skickat nu rå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 Går inte att skicka till exotic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 Går inte att skicka till exotic. Nu borde det gå, men jag kan nog inte fortsätta förrän på måndag eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 (redigerad) Nu borde det gå, men jag kan nog inte fortsätta förrän på måndag eller så. Fungerar inte nu heller. :( :( Edit: Skickat! Redigerad 9 februari, 2013 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 Protip: Rensa inkorgen och se till att vara anträffbar om ni signar upp i leken, jävla idioter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 Protip: Rensa inkorgen och se till att vara anträffbar om ni signar upp i leken, jävla idioter. Rensade inkorgen när jag anmälde mig, men har skickat några PM sedan dess. Eftersom det inte är varje dag man kollar i inkorgen så glömde jag bort att den blivit full under tiden som vi väntade på att leken skulle dra igång. Förlåt mig, åh du store, perfekte StellHell för att jag försenade leken med en hel timme! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 Nu borde det gå, men jag kan nog inte fortsätta förrän på måndag eller så. PSYCH! Fick lite tid idag, skickat till Kebab och Flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 (redigerad) PSYCH! Fick lite tid idag, skickat till Kebab och Flaskan. Haha que? --- Skickat, jag ser fram mot att se originaltexten på denna! Redigerad 10 februari, 2013 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts