Gof Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Det där var riktigt jävla gay hörrni. Jag vet inte vad fasiken felet är, är jag rädd. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 (redigerad) Testa att PMa mig så kanske jag kan svara? Det hade du visst redan gjort, text skickad och alla katter km pusta ut! Redigerad 26 januari, 2013 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Spelat till Jazz och lagat till Kebab. Skål. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Vicke Ecks inbox är också full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 (redigerad) Vicke Ecks inbox är också full. Fixat. Hade för mig att jag tog bort flera st meddelanden sist. Ska funka nu iaf. Edit: Skickat till Bebben & Jazz Redigerad 27 januari, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Skickat till eXotic och Jazz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Kom precis hem från jobbet, skickade till Umberto och Jazz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Skickat till Blaque och AngryAxel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Skickat till Jazzflaskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Jazz och Frenzy har flaskpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Jazz och Frenzy har flaskpost. Jag kan inte bärga mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Skickat till Jäzz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Jazz: När Agenten som vår alldeles egna jesus kom tillbaka till forumet den 24 december blev det ett rejält ståhej på forumet. Samtidigt släpper Xersize en ny låt och väntar ivrigt på respons. xstreem: http://img16.imageshack.us/img16/719/epyx.png Mathias: Agenten känner sig uttittad när han är på väg in i Gtasajten city, medan Xersize har konsert vid statusuppdateringstorget - med en julgran som enda publik. Gof: http://g0f.se/uploads/epyc2.png Siana: Vinterdiskot utanför borgens murar höll inte! En enda person dök upp, och det var en jävla julgran. Agent 47 hade inget val annat än att lubba vidare och rådfråga det stora ögat. Kebab: VickeX: Partyt pågår för fullt innanför slottets murar. Kortbenta Kalle är discjockey och fulla fru Gran kastar en discokula i luften medans en agent leker arga leken med ett öga. Bebben: eXotic: Innanför muren DJ:ar Kalles Kaviar-Kalle för två brats och en transvestisk julgran, samtidigt som en av säkerhetsvakterna kör Arga leken med ett öga. Umberto: RavenE: Inne på gayklubben som är säkrad med snurrad taggtråd finner vi, förutom en blond DJ, en dansande julgran med håriga ben, en Brat som köpt ännu en flaska skumpa, en ginger som sprider pengar kring sig och en svart vakt med drömmar om att bli pirat! Flaskan: Frenzy: Bögarnas julfest spårar ur då en julgran hälsar på och vänder upp och ner på stället. En flygande herre kastar sedlar mot en mörkhyad man som försöker gå ut genom dörren. Han räddar mannens liv då det är en landmina utanför. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Haha, det bästa är ju att säkerhetsvakten som kör stirrleken med ett öga blev förvandlad till en säkerhetsagent med bara ett öga... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 (redigerad) Hahaha, underbart! Älskar hur GTASajten City blev en Gay-klubb och Xersize blev Kalles Kaviar-Kalle. Gillar också Agentens resa. Agenten > Agent > Hitman > Agenten > Agent > Säkerhetsvakt > Pirat > Vakt. Bebbens tolkning av det jag skrev är klockren! Det är uppenbart att desto fler som är med i den här leken desto roligare blir det. Hoppas fler är med i fortsättningen! Edit: Jag är med på nästa och kan väl prova på att rita första bilden. Redigerad 28 januari, 2013 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Haha, det bästa är ju att säkerhetsvakten som kör stirrleken med ett öga blev förvandlad till en säkerhetsagent med bara ett öga... Haha, ja! Är förresten smickrad över att ni gjorde ett par H&Co-agenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Jag röstar på ny lek. GOGO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Jag röstar på ny lek. GOGO! Hear hear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Det var en najs runda, väldigt intressant att beskåda från insidan. Jag är gärna med på en ny runda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Jag åker imorgon bitti men kanske Kebab kan tänka sig att vara spelledare i nästa omgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts