kicken Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Snabba puckar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Förlåt, jag glömde bort det, har skickat nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Har skickat iväg den sista textraden till Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Det tog lite tid men nu är det klart! --- Umberto Henkibojj pustade ut. Äntligen var de framme på Saturnus. Här skulle han och hans kidnappade fluortant starta ett nytt liv. Att det bodde en koloni bisexuella rymdpandor på planeten var inget som bekymrade honom. Gof http://g0f.se/uploads/epyc.png Lajnux Ett flertal transsexuella pandor kommer till undsättning när Henkibojj försöker hänga en sorgefylld gubbe med vattengevär på Saturnus. kicken RavenE Ve och fasa! En Harry Potter-wannabe utan ärr skjuter med en vattenpistol mot en död 'Hangman'. Samtidigt, på andra sidan ån, springer gröna monster med penisar på ryggen. Allt detta medan solen skiner. VickeX ZcruweN Harry potter skjuter vatten med en vattenpistol på en hängd gubbe. På andra sidan ån så dansar dom efterblivna snopp dinousarierna under en solig himmel! Bebben Flaskan Harry Potter räddar Dumbledore från en säker hängning med hjälp av sin trogna vattenpistol. På andra sidan floden dunkar snoppdinosaurierna go musik. Jazz xstreem Det var en varm sommardag då Harry, till sin förtvivlan, fann professor Dumbledore hängandes från en snara på en vidsträckt äng. I hopp om att återuppväcka stofilen drog Harry fram en vattenpistol och började febrilt spruta professorn i anletet, men utan framgång. Inte långt därifrån, på andra sidan ån, rejvade dinosaurien Barney som om det inte fanns någon morgondag. Med råstånd och gott humör njöt han av musiken som flödade ur hans bergssprängare. --- Gillade Bebbens snoppdinosaurier och hur Henkibojj förvandlades till Harry Potter! kickens konstverk är som vanligt i en klass för sig. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Kicken, djuret längst till höger har ett ollon som tass. Vad fan?! :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Hahaha. Från Henkibojj i rymden med en flourtant och rymdpandor till en solig äng med Harry Potter och Dumbledor med ett dansande snoppmonster! Gillar hur den hängande gubben automatiskt blev dubledoor bara för att det var Harry Potter som sköt vattenpistolen mot honom. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Varför slutar alltid våra EPYC-rundor med en massa penismonster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Kicken, djuret längst till höger har ett ollon som tass. Vad fan?! :< Hahahah vad fan! Du vet hur jag ritar! Det är en av mina sämsta egenskaper! Missuppfattade texten lite också, heh! Underhållande omgång! Skrattade ordentligt! Henkibojj blev Harry Potter, hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Entillentillentillentill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Jag är på för en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Okej, vi kör en till men nu testar vi en ny grej... Istället för att "randomisera" deltagarlistan blir den i den ordning ni anmäler er i. På så vis kan ni bestämma om ni är med som tecknare eller som skrivare. @Jazz & Raven: eftersom ni inte visste det får ni ta och anmäla om er. Redigerad 22 januari, 2013 av Umberto kan inte skriva längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Jag är på och startar gärna hela karusellen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Då hade jag inte bangat att bli den första tecknaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Då blir jag en sådan där cool wrajter då. edit: jajaja. jag ritar, siana skriver, okidok Redigerad 22 januari, 2013 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Bra idé Umb, för då kan jag vara med som skrivare eftersom jag kanske inte har så mycket tid till att rita något! Edit: Whoops, jag läste lite för fort och insåg inte att man hamnade i den ordning man signade, jag trodde att man bara skulle skriva vad man skulle göra så fixar Umb en färdig lista sedan. Om Gof inte vill rita kanske man kan skyffla om ordningen lite efter alla har anmält sig? Redigerad 22 januari, 2013 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Siana och Gof får bråka om vem som ritar och vem som skriver, så tar jag och skriver en mening av bilden jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Jag är på! Yeah! Allright! Phat and poppin' fresh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Den här gången vill jag fasen vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Fan Kicken, du är nog sämst i världshistorien på att måla. T.o.m. när du försöker dig på något enkelt så är det ju helt åt helvete fel i vilket fall. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts