Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Inte nu igen! :(

Följande fel uppstod

Medlemmen eXotic kan inta ta emot nya meddelanden

Meddelandet har inte skickats

Edit: Endera har inget meddelande kommit fram, eller också har det flugit iväg flera. När jag skickar till eXotic får jag felmeddelandet, när jag skickar till Kebab står sidan och tuggar (som den gör (gjorde?) när man postar i en tråd).

Edit2: Använde den där "skicka mail"-funktionen som finns på medlemmars profil. Får se om det fungerar.

Redigerad av spajdermän
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nu igen! :(

Edit: Endera har inget meddelande kommit fram, eller också har det flugit iväg flera. När jag skickar till eXotic får jag felmeddelandet, när jag skickar till Kebab står sidan och tuggar (som den gör (gjorde?) när man postar i en tråd).

Edit2: Använde den där "skicka mail"-funktionen som finns på medlemmars profil. Får se om det fungerar.

Jag har inte fått något, testar att skicka ett PM till dig och ser om du kan svara på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jisses, jag var på vippen att posta mitt bidrag till leken här i tråden. Snacka om att jag hade sabbat allt.

Nåväl, jag ville bara säga det att jag är inte säker på om mina PM till Maimstream och Kebab kom fram, sidan stod bara och tuggade, och jag vet inte om det går att kontrollera ifall PM kommit fram som de ska. Men i alla fall, hör av er ifall ni inte fått något PM. Vi hörs!

MVH

eXotic

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab: När pappa betalar ligger man snyggt!

Kobbe:

Renard: Det är lätt att muta folk att strypa sig själva till sömns

Bebben:

EPYC_1212736_1.jpg

Green_Goblin: Killar me gusta The Green Energy Drink men det de inte har någon aning om är att man dör när klockan slår midnatt.

Umberto:

udkMb_1212736_2.png

xstreem: "Me Gusta!" sade ungdomarna när de tog sig varsin öl strax innan midnatt. Något de verkade vara helt ovetande om var att Döden själv lurade bakom dem.

spajdermän:

eXotic: Fem i tolv inne i en grön stuga har fyra spanjorer ölfest. Vad de fyra däremot är ovetandes om är att döden står utanför och spanar in!

Maimstream:

eatpoopyoucat_1212736_4.jpg

Flaskan: Det är nästan midnatt och de fyra spanjorerna försöker bestämma vilken öl som är godast, samtidigt som döden flåsar dem i nacken.

Personliga favoriter: Renards tolkning av kobbes bild ( :lol: ) och Bebbes bild som är väldigt självklar nu när man ser den med bildtexten, men den kan inte ha varit så enkelt för Green_Goblin att tolka. :lol:

Arriba!

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...
  • 1 year later...