Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Motherfffffffffuuuuuuu-

Någon annan som kan hoppa in istället för mig? Ber så jäkla mycket om ursäkt men när jag satt och ritade min extremt detaljerade teckning i paint så fick min dator för sig att pricka in en bluescreen för andra gången på tre år. Har massvis att göra och har tyvärr inte tid att göra om det igen. Det kommer så klart inte upprepas.

One love.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Motherfffffffffuuuuuuu-

Någon annan som kan hoppa in istället för mig? Ber så jäkla mycket om ursäkt men när jag satt och ritade min extremt detaljerade teckning i paint så fick min dator för sig att pricka in en bluescreen för andra gången på tre år. Har massvis att göra och har tyvärr inte tid att göra om det igen. Det kommer så klart inte upprepas.

One love.

För att kompensera måste du posta minst 3 snygga tjejer i snyggatjejer-tråden! spanking_1206545_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte hur det där går ihop, men skriv upp mig också då.

Tja... man vill ju se hur texten förvrängs genom leken varför man inte kan ställa text mot bild; man är ute efter kontrasten och därför ute efter ursprunglig text jämfört med slutgiltig text. Hoppar man över en person i ledet förskjuts allting och personen som skulle tolka sist får istället rita en bild varför slutklämmen blir fel.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte, då blir det fel deltagarantal eftersom det ska börja och sluta med en text.

Vi får vänta på att fru Lajnux orkar bemöda sig.

eller så hade man förskjutit alla deltagare 1 plats upp, någon kan sedan hoppa in efteråt i slutet...

Skickat på 5 minuter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor