eXotic Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Väntar på Lajjan! Sluta spela BC2 nu Lajjan, du måste titta dig omkring och se hur övriga livet ser ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Motherfffffffffuuuuuuu- Någon annan som kan hoppa in istället för mig? Ber så jäkla mycket om ursäkt men när jag satt och ritade min extremt detaljerade teckning i paint så fick min dator för sig att pricka in en bluescreen för andra gången på tre år. Har massvis att göra och har tyvärr inte tid att göra om det igen. Det kommer så klart inte upprepas. One love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Motherfffffffffuuuuuuu- Någon annan som kan hoppa in istället för mig? Ber så jäkla mycket om ursäkt men när jag satt och ritade min extremt detaljerade teckning i paint så fick min dator för sig att pricka in en bluescreen för andra gången på tre år. Har massvis att göra och har tyvärr inte tid att göra om det igen. Det kommer så klart inte upprepas. One love. För att kompensera måste du posta minst 3 snygga tjejer i snyggatjejer-tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Umberto, skicka det som skulle till lajjan till mig istället då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Umberto, skicka det som skulle till lajjan till mig istället då? Det går inte, då blir det fel deltagarantal eftersom det ska börja och sluta med en text. Vi får vänta på att fru Lajnux orkar bemöda sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Det går inte, då blir det fel deltagarantal eftersom det ska börja och sluta med en text. Vi får vänta på att fru Lajnux orkar bemöda sig. Förstår inte hur det där går ihop, men skriv upp mig också då. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Förstår inte hur det där går ihop, men skriv upp mig också då. Tja... man vill ju se hur texten förvrängs genom leken varför man inte kan ställa text mot bild; man är ute efter kontrasten och därför ute efter ursprunglig text jämfört med slutgiltig text. Hoppar man över en person i ledet förskjuts allting och personen som skulle tolka sist får istället rita en bild varför slutklämmen blir fel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 (redigerad) lolstupidme Redigerad 10 april, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Förstår inte hur det där går ihop, men skriv upp mig också då. OK, du får hoppa in ist för Lajjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Såg inte att kobbe redan var en deltagare! Skickar till honom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Det går inte, då blir det fel deltagarantal eftersom det ska börja och sluta med en text. Vi får vänta på att fru Lajnux orkar bemöda sig. eller så hade man förskjutit alla deltagare 1 plats upp, någon kan sedan hoppa in efteråt i slutet... Skickat på 5 minuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Hade bara laptopmus, men försökte sü gott jag kunde! Allt kom med! Skickat till Pixi o Umpan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Skickade till ZcuweN och Umb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Om ni undrar så väntar vi på Skruven... :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2011 Oj, jag har varit borta över helgen och upptagen hela dagen idag. Fixar bilden imorgon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 Oj, jag har varit borta över helgen och upptagen hela dagen idag. Fixar bilden imorgon!! Någon chans att en ersättare kan hoppa in?..... Har för mycket saker att göra så kommer inte hinna göra bilden fören tidigast måndag... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 Någon chans att en ersättare kan hoppa in?..... Har för mycket saker att göra så kommer inte hinna göra bilden fören tidigast måndag... =/ Men det tar ju max två minuter att slänga ihop någonting i Paint. Kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 JENNY SAID WHEN SHE WAS FIVE YEARS OLD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts