eXotic Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Var en retorisk fråga Jag vet, jag var inte direkt jätteseriös med mitt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag vet, jag var inte direkt jätteseriös med mitt svar.Joho! Eller? Nej då, jag skojar bara. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag råkade glömma att den ena ananasen skulle vara en stekare, men det blev rätt bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 (redigerad) En vacker gold digger drar omkring sin gamle man i rullstol. Mannen har lämnat illaluktande grön avföring hos sin mentalt sjuke bror som nu kommer utspringandes med nedspydda tomtekläder, skjutandes med ett gevär samtidigt som han är på väg att kasta en glass mot paret. Tror aldrig jag skrattat så mycket i någon EPYC tidigare! Redigerad 5 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Once more unto the breach? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag är gärna med den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Åååååååh, lätt värt väntan :D Så jävla bra! När herr Ananas fick veta att han blivit morfar blev han så chockerad att han tappade minnet! -> En vacker gold digger drar omkring sin gamle man i rullstol. Mannen har lämnat illaluktande grön avföring hos sin mentalt sjuke bror som nu kommer utspringandes med nedspydda tomtekläder, skjutandes med ett gevär samtidigt som han är på väg att kasta en glass mot paret. Hur fan gick det till? Jag gillar hur du inte kan Rita för fem öre kristo. Får en osökt att tänka på iSketch och din bristfälliga fantasi. Applåder! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Är så gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 (redigerad) Underbar omgång Igen! Jag vill vara med, alltså.. Redigerad 5 april, 2011 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag igen !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag tyckte att min insats var respektabel varför jag följaktligen återanmäler mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Jag är gärna på igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 På 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Om det finns plats är jag också gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 OK. 0. Umberto 1. eXotic 2. spajdermän 3. Lajnux 4. kobbe 5. xstreem 6. Green_Goblin 7. kicken 8. Pixiegnom 9. ZcruweN 10. Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Till Lajnux, har jag skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Vad GÖÖÖÖR ni!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 (redigerad) Vad GÖÖÖÖR ni!? Väntar på Lajjan! Redigerad 8 april, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts