Tweak Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Tror Tweak får rensa i sin inkorg. Går inte att skicka. Haha, ursäkta. Funkar det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Kom igen nu killar, kör för fa-an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Skickat till xstreem och Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Skickat till Umberto och RävenE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Skickat till Pixiegnom och Mr U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Har skickat till Plaisir och Umberto. Hade tyvärr endast tillgång till Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Lajnux kan inte ta emot nya meddelanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Lajnux kan inte ta emot nya meddelanden Nigga' whaat? Det går bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Nigga' whaat? Det går bra nu. Tror du har fullt i inboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Nae, har rensat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Har skickat till Plaisir och Umberto. Hade tyvärr endast tillgång till Paint. Du behöver knappast ursäkta dig. Paint is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Lajnux har nog blockat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Kan någon hoppa in istället för Jazz? >< Förlåt mig. Jag trodde att det skulle finnas möjligheter till kommunikation med omvärlden i Östersund. Det fanns inte. Hur gör RavenE egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Nu borde du se PMet, Lajjan. Bjöd in dig i diskussionen. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Förlåt mig. Jag trodde att det skulle finnas möjligheter till kommunikation med omvärlden i Östersund. Det fanns inte. Hur gör RavenE egentligen? Du skulle ställt dig utanför Åhlénshuset så hade du fått lånat mitt trådlösa internet, eller kommit upp på en fika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Skickat till Simpa och Umpan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Jag vill inte vara med längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Jacker och Umberto har flaskpost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Skickat till Umban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Umberto "Sprit, spöken och snöfall sabbade Skalmans sommarsemester." Green_Goblin http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d8bafd5877b6_hehehehe.png kobbe "En full skalman som solar på stranden läxar upp några spöken." aikjonas12 Tweak "Mitt ute i öknen, med två deprimerade spöken som enda vittnen, blir fyllesvinet Skalman terroriserad av en minigris." xstreem http://img135.imageshack.us/img135/4580/epyxxx.png RavenE "Under den stekheta solen, i en öken med sanddrivor som påminner om en solandes kvinnas bakdel, har Skalman fått karatefylla. Han diskuterar livets mening med en rosa gris på bakben, medan två emo-spöken lyssnar på." Pixiegnom Plaisir "En mexikansk version av Skalman och en nacho-libre-gris springer på rapsoljefält och jagar spöken av döda emos en stjärnklar... DAG." Lajnux eXotic "En stjärnklar dag är mexikanskalman och hans tama wrestlinggris ute och går på en veteåker när de plötsligt får syn på två, gråtande, emospöken." Flaskan http://img3.imageshack.us/img3/6344/epycjacker.png Jacker "Två vaniljglassar med snedlugg är mycket ledsna eftersom deras glasspinneodling håller på att bli övertagen av en mexikansk ultranationalistisk sköldpadda, som dessutom har en tatuerad gris i banditmask som sniffar honom i röven." --- Känns som min text var alltför lätt och konkret den här gången men det gick ju iaf inte helt åt helvete. Många bra texter i omgången. Good job. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts