Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Förlåt mig. Jag trodde att det skulle finnas möjligheter till kommunikation med omvärlden i Östersund. Det fanns inte. Hur gör RavenE egentligen?

Du skulle ställt dig utanför Åhlénshuset så hade du fått lånat mitt trådlösa internet, eller kommit upp på en fika!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto

"Sprit, spöken och snöfall sabbade Skalmans sommarsemester."

Green_Goblin

kobbe

"En full skalman som solar på stranden läxar upp några spöken."

aikjonas12

Skrmavbild2011-03-27kl142049_1205705_1.jpg

Tweak

"Mitt ute i öknen, med två deprimerade spöken som enda vittnen, blir fyllesvinet Skalman terroriserad av en minigris."

xstreem

RavenE

"Under den stekheta solen, i en öken med sanddrivor som påminner om en solandes kvinnas bakdel, har Skalman fått karatefylla. Han diskuterar livets mening med en rosa gris på bakben, medan två emo-spöken lyssnar på."

Pixiegnom

30jnqli_1205705_3.jpg

Plaisir

"En mexikansk version av Skalman och en nacho-libre-gris springer på rapsoljefält och jagar spöken av döda emos en stjärnklar... DAG."

Lajnux

2w5imag_1205705_4.jpg

eXotic

"En stjärnklar dag är mexikanskalman och hans tama wrestlinggris ute och går på en veteåker när de plötsligt får syn på två, gråtande, emospöken."

Flaskan

Jacker

"Två vaniljglassar med snedlugg är mycket ledsna eftersom deras glasspinneodling håller på att bli övertagen av en mexikansk ultranationalistisk sköldpadda, som dessutom har en tatuerad gris i banditmask som sniffar honom i röven."

---

Känns som min text var alltför lätt och konkret den här gången men det gick ju iaf inte helt åt helvete. Många bra texter i omgången. Good job. B)

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor