eXotic Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Jag vill gärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 På! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Finns det plats kvar? Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Om det finns plats vill jag vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 (redigerad) För att få lämpligt antal behöver vi ytterligare en deltagare, sen kör vi. Redigerad 24 mars, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Herrarna kan räkna med mitt deltagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 (redigerad) Randomized and ready. Som vanligt skickar ni till mig samt till personen under er. 0. Umberto 1. Green_Goblin 2. kobbe 3. Jazz aikjonas12 4. Tweak 5. xstreem 6. RavenE 7. Pixiegnom 8. Plaisir 9. Lajnux 10. eXotic 11. Flaskan 12. Jacker Skickar till Green... Redigerad 27 mars, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Kobbe har flaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 (redigerad) Skickat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 24 mars, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Hur är det nu, mycket text är att föredra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Hur är det nu, mycket text är att föredra va? Längden spelar inte så stor roll, men att beskriva bilden in i minsta detalj är väl inte att föredra. Man vill ju ha lite halvt vaga beskrivningar så att missförstånd skapas. Utan att ljuga och hitta på såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Det brukar bli bäst när man inte är så "beskrivande" i bildtexterna, AngryAxel beskrev det ganska bra: Och jag vill inte rikta kritik mot någon enskild person, men jag tycker det är dags för lite mer kreativa bildtexter. Denna http://img26.imageshack.us/img26/719/epyx.png skulle t ex kunna vara något i stil med: När den fembente, skejtboardåkande hunden fann sig jagad av två spökhundar såg han inget annat val än att hoppa över den stillastående bilen, vilket ledde till en håglös blick hos dess chaufför. Samtidigt tycktes en grön tsunami närma sig illavarslande i bakgrunden! En mindre bra text skulle vara nåt i stil med: En brun hund på skateboard hoppar över en röd personbil. Bilen kör på en asfalterad väg och i bakgrunden syns ett gräsfält. Bilen kör åt vänster. I bilen sitter en skraj streckgubbe. Himlen är blå. Här har ni ett skolexempel (andra inlägget). Kreativt och friformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Hur går det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Kan någon hoppa in istället för Jazz? >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Kan någon hoppa in istället för Jazz? >< Jag kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Jag kan! Alright, PMar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Tror Tweak får rensa i sin inkorg. Går inte att skicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts