Jazz Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Maimstream har fått något att tyda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Den här omgången gick rätt snabbt, tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 (redigerad) Mmm, nu väntar jag bara på kobbes pm... Redigerad 2 september, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Mmm, nu väntar jag bara på kobbes pm... . Glömde helt bort det. Får se om Gof lyckas skicka det till dig istället då jag inte riktigt kommer ihåg vad jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 . Glömde helt bort det. Får se om Gof lyckas skicka det till dig istället då jag inte riktigt kommer ihåg vad jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 (redigerad) Umberto: Våran fröken är försvunnen. Hon har dränkt sig uti brunnen för en morgon blev hon galen för vi släppte ut en huggorm i matsalen. Kebab: Siana: Då skolfröken upptäckte att eleverna saltade ormar på skolgården fick hon en "mental snap". Hon flydde fältet och slängde sig tårögd med huvudet före ner i en brunn. Ingen hittade skolfröken och staden fylldes av bilder med hennes ansikte på - de fästes både på smala träd och på deformerade hus. Mitt i all förtvivlan hade även någon jädra ligist sprejat "Kebab 2010" på asfalten. Lajnux: http://img835.imageshack.us/img835/5953/epyc.png ZcruweN: Ute på Kebabs gata är det nudist party där den blonda tjejen slänger sig i brunnen för att slippa alla maskar som barnen matar! GiZmo: http://upl.gizgiz.nu/files/epyc2.jpg kobbe: Kebab sitter helt orörd inne i sitt hus medans barnen svälter och en nakenparad pågår Gof: http://upl.gizgiz.nu/files/Untitled1.png Flaskan: Kebab chillar i sitt hus och utanför så hyllar folk honom för hans goda hamburgare. Samtidigt som två jättar har ett nakenparty. Jazz: http://www.upl.gizgiz.nu/files/EPYC1.png Maimstream: Dom två nakna jättarna med hål i stället för könsorgan njöt av festen tillsammans med dönickarna medan Kebab tittade på från sin vaktpost och kände hur ovärt det skulle bli att lämna lumpen. (festfotografen är jättedålig och har skurit av jättarna) --- Haha! Rolig omgång! Gillade speciellt frökens "snap" och barnen (varav en med propellerhatt) som saltar en orm! Om ni orkar är det bara att signa upp för en ny omgång. Redigerad 21 juli, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Haha, riktigt bra! Jävligt typiskt att något man skrev dit utan att egentligen tänka på det genomsyrade hela berättelsen... (Fast det blev ju kul!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Rolig omgång faktiskt! Gillade Kebabs zoom på fröken, och att Maim faktiskt lyckades koppla att militären föreställde Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Jag signar upp för en omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Jag är nog taggad på en runda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Haha, rolig runda! Jag ville egentligen bara "sätta dit" Kebab lite lätt för jag tycker det är en aning löjligt att signera en EPYC-bild, men jag hade ingen aning om att det skulle påverka så mycket. Förövrigt, man får väl inte ha text på sina bilder? Tänker då främst på de tre sista bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 i'm on som man säger i amerikat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Jag är pååååÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Haha, rolig runda! Jag ville egentligen bara "sätta dit" Kebab lite lätt för jag tycker det är en aning löjligt att signera en EPYC-bild, men jag hade ingen aning om att det skulle påverka så mycket. Förövrigt, man får väl inte ha text på sina bilder? Tänker då främst på de tre sista bilderna. Det får man egentligen inte, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Jag är på om det blir en ny runda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Vad sägs om ett parti EPYC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Låter som en idé. Skriv upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts