Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Umberto:

Våran fröken är försvunnen.

Hon har dränkt sig uti brunnen

för en morgon blev hon galen

för vi släppte ut en huggorm i matsalen.

Kebab:

epyc-1_1176829_0.png

Siana:

Då skolfröken upptäckte att eleverna saltade ormar på skolgården fick hon en "mental snap". Hon flydde fältet och slängde sig tårögd med huvudet före ner i en brunn. Ingen hittade skolfröken och staden fylldes av bilder med hennes ansikte på - de fästes både på smala träd och på deformerade hus. Mitt i all förtvivlan hade även någon jädra ligist sprejat "Kebab 2010" på asfalten.

Lajnux:

ZcruweN:

Ute på Kebabs gata är det nudist party där den blonda tjejen slänger sig i brunnen för att slippa alla maskar som barnen matar!

GiZmo:

kobbe:

Kebab sitter helt orörd inne i sitt hus medans barnen svälter och en nakenparad pågår

Gof:

Flaskan:

Kebab chillar i sitt hus och utanför så hyllar folk honom för hans goda hamburgare. Samtidigt som två jättar har ett nakenparty.

Jazz:

Maimstream:

Dom två nakna jättarna med hål i stället för könsorgan njöt av festen tillsammans med dönickarna medan Kebab tittade på från sin vaktpost och kände hur ovärt det skulle bli att lämna lumpen. (festfotografen är jättedålig och har skurit av jättarna)

---

Haha! Rolig omgång! :o

Gillade speciellt frökens "snap" och barnen (varav en med propellerhatt) som saltar en orm!

Om ni orkar är det bara att signa upp för en ny omgång.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, rolig runda! Jag ville egentligen bara "sätta dit" Kebab lite lätt för jag tycker det är en aning löjligt att signera en EPYC-bild, men jag hade ingen aning om att det skulle påverka så mycket. :o

Förövrigt, man får väl inte ha text på sina bilder? Tänker då främst på de tre sista bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, rolig runda! Jag ville egentligen bara "sätta dit" Kebab lite lätt för jag tycker det är en aning löjligt att signera en EPYC-bild, men jag hade ingen aning om att det skulle påverka så mycket. :o

Förövrigt, man får väl inte ha text på sina bilder? Tänker då främst på de tre sista bilderna.

Det får man egentligen inte, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 7 months later...