DrStupid Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Jaaag, Jesper - Flaskan ;D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 gim uup virks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Count me in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Hmm, vi behöver lite fler än fyra deltagare, annars blir det inte mycket av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Jag vill, jag vill, jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Jag vill (om du lägger mig i början av listan, för jag åker imorgon kväll igen. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Jag kan tänka mig att vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Oh wth, jag är med för den goda sakens skull. Jag önskar dock en position högt upp på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Jag tror vi är rätt antal, Umban och Kebaben får komma högt upp så de är avklarade till imorgon kväll förhoppningsvis. Resten slumperas enligt traditionella regler. (eXotic) Kebab Umberto AngryAxel Maimstream ZcruweN DrStupid kattälskaren Flaskan Såhär kör vi alltså, nu ska jag bara komma på en text sedan skickar jag den till Kebab. Kom nu ihåg att inte cc:a till Umberto, utan till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Hell yeah, bild från min sida. Förvänta er en grymt förstörd sluttext Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Skickat till xxxSimpa och Axel. Knepig bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Skickat till Zcruws nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 DrStoopid har pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Kattälskkkaren har pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Skickat till xxxSimpa och Axel. Knepig bild.. EPYC ska vara lite knepyct. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Hallå!? Kattis!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Hallå!? Kattis!? Någon annan får ta över, andra saker har kommit i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Någon annan får ta över, andra saker har kommit i vägen. Okej, då letar vi ersättare. Någon som vill ta över kattälskarens position? Rita bild kommer ni får göra. Ni behöver inte anmäla er, jag har hittat en (hemlig) ersättare! Sådär då, då har Flaskan flaskpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 eXotic: Brinnande clowner kastar katter över ån. Kebab: Umberto: Brinnande clowner i fångdränkter förstörde katternas vinterutflykt. AngryAxel: http://img251.yfrog.com/img251/4972/epyc9.jpg Maimstream: De flammande clownbanditerna var inte välkomna till snögubbens och hans två katters snölandskap. ZcruweN: http://pici.se/pictures/PvCJTnTUO.jpg DrStupid Den brinnande partajclownen och hans copypastade klon mordhotar snögubben med besynnerligt formade vapen, men katterna är iallafall glada! :3 Hemlig deltagare: http://pici.se/pictures/EIzcmZnMJ.png Flaskan: Den lille nissen hittade piss i sina presenter. Då tog han upp en pistol och sköt gAngsTah-snubben som stod och fnissade åt honom. Efter det var alla klaada och lyckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts