Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

eXotic:

De onda pac man-spökena jagade pac mans katt.

iweX:

Flaskan:

De fyra pacmangubbarna jagade den gula katten.

kobbe:

kattälskaren:

Fyra Pac-Mans jagar en gul katt som har en tomteluva på sig.

kicken:

Halo:

De 3 visemännen förstår ingenting när lussekatten kommer gåendes mitt i sommaren!

Renard:

Zcruwen:

3 personer, som tydligen är ifrån mensa, var ute en varm dag då solen lyste som mest och blev helt plötsligt anfallen av en jättestor lussekatt.

Tweak:

AngryAxel:

Den tjockaste av de tre trillingarna springer som bara den för att rädda sina två bröder - alla bärandes en tröja med samma M-logga - från lussebullsmonstrets sylvassa tänder. Samtidigt ser den åldrande solen på, ack så likgiltig.

Note to everyone: Lek inte en sånhär lek över nån sorts speciell helg!

Äsch, jag tycker inte det spelar någon större roll att det tar lite längre tid. För jag själv - och andra också antar jag - var inställd redan i inledningen på att det skulle ta tid eftersom det var strax innan jul och många medlemmar ska iväg hit och dit.

Men det jag tyckte var konstigt var att så många var online efter att ha fått PM utan att göra någonting, speciellt GG som inte ens hörde av sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid lika kul att se Kickens miserabla bilder.

Alla i hela världen vet hur packman ser ut, ändå målar du gula gubbar med näsor och dessutom tre när det står fyra! Herrejösses!

HAHAHAHAHAHAHA!

Alltså, att det var fyra missade jag helt och hållet och det stod pacman-gubbar, så jag förmodade att det faktiskt var pacman-människor det snackades om :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHAHA!

Alltså, att det var fyra missade jag helt och hållet och det stod pacman-gubbar, så jag förmodade att det faktiskt var pacman-människor det snackades om :)

Haha nej, fyra Pac-mans står det ju. Om inte kattälskaren skickade två olika till oss.

Men jag gillar att iweX trodde att jag menade döda pac mans när jag skrev pac man-spöken. Jag syftade på spökena som är med i spelet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men man kan ju tycka att han åtminstone borde kika in i tråden, då hade han sett att vi hade dragit igång och att vi väntade på honom.

Jag var på väg, att kolla Allmänt/Musik, Film, Grafik, samt Loungen är en del av min dagliga internetrutin, men det tog en dryg timme från det att jag hade satt på datorn. Att kolla EPYC-tråden var inte min första prio efter jul-frånvaron.

For the record älskar jag Kickens bilder - de är roliga, och de främjar bara leken. Det roliga uppstår ju när bilder och texter misstolkas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på väg, att kolla Allmänt/Musik, Film, Grafik, samt Loungen är en del av min dagliga internetrutin, men det tog en dryg timme från det att jag hade satt på datorn. Att kolla EPYC-tråden var inte min första prio efter jul-frånvaron.

For the record älskar jag Kickens bilder - de är roliga, och de främjar bara leken. Det roliga uppstår ju när bilder och texter misstolkas.

Det var främst GG jag syftade på som inte svarade alls. :)

Att det skulle ta tid för dig förstod jag eftersom det var under juldagarna. Men jag trodde att det poppade upp ett sådant där "You have a new PM" när man loggade in, och eftersom du satt och surfade på sajten utan att svara på mitt PM så trodde jag att även du struntade i allt. Men nu vet jag ju hur det ligger till med PM-rutan och ber om ursäkt att jag kanske lät vresig när jag började leta efter en ersättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var främst GG jag syftade på som inte svarade alls. >_<

Att det skulle ta tid för dig förstod jag eftersom det var under juldagarna. Men jag trodde att det poppade upp ett sådant där "You have a new PM" när man loggade in, och eftersom du satt och surfade på sajten utan att svara på mitt PM så trodde jag att även du struntade i allt. Men nu vet jag ju hur det ligger till med PM-rutan och ber om ursäkt att jag kanske lät vresig när jag började leta efter en ersättare.

Det är lugnt - inga hårda känslor, du hade all rätt att vara vresig.. Ville bara klargöra mitt case! Blir det en ny omgång? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...