Renard Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Hade... Han.... Text.... På? Förlåt, precis som eXotic sa så var jag väldigt stressad och trött (inte en bra kombination när man vill vara kreativ). Jag lovar att jag ska undvika text i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Jag vet att jag inte är rätt person att säga det här, men skulle vi kunna dra igån leken igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Hur går det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 AngryAxel verkar inte ha varit hemma under juldagarna som varit, och eftersom jag heller inte har varit det så har jag inte manat på med någon ersättare. Anyhow så får han till imorgon eftermiddag (Jag vaknar troligtvis då) på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Suck, nu har även AngryAxel varit online utan att svara på mitt påminnelsePM. Ersättare, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Suck, nu har även AngryAxel varit online utan att svara på mitt påminnelsePM. Ersättare, någon? Ber om ursäkt. Var som gissat borta över jul, och kom hem idag - fick dock ingen '0 New Messages'-ruta när jag loggade in, som man brukar få vid nytt meddelande. Hursomhelst, nu är det skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Aye, tack så mycket för texten. Dessvärre hinner jag inte knåpa ihop berättelsen just nu med alla texttaggar och allt vad det innebär. Den kommer om två - tre timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Note to everyone: Lek inte en sånhär lek över nån sorts speciell helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 eXotic: De onda pac man-spökena jagade pac mans katt. iweX: http://img22.imageshack.us/img22/7202/pacmangp.jpg Flaskan: De fyra pacmangubbarna jagade den gula katten. kobbe: http://pici.se/pictures/awxOjNSVe.jpg kattälskaren: Fyra Pac-Mans jagar en gul katt som har en tomteluva på sig. kicken: http://pici.se/pictures/bbrSTqwnx.png Halo: De 3 visemännen förstår ingenting när lussekatten kommer gåendes mitt i sommaren! Renard: http://pici.se/pictures/dbpJgoMXp.jpg Zcruwen: 3 personer, som tydligen är ifrån mensa, var ute en varm dag då solen lyste som mest och blev helt plötsligt anfallen av en jättestor lussekatt. Tweak: http://pici.se/pictures/pniyZCYST.png AngryAxel: Den tjockaste av de tre trillingarna springer som bara den för att rädda sina två bröder - alla bärandes en tröja med samma M-logga - från lussebullsmonstrets sylvassa tänder. Samtidigt ser den åldrande solen på, ack så likgiltig. Note to everyone: Lek inte en sånhär lek över nån sorts speciell helg! Äsch, jag tycker inte det spelar någon större roll att det tar lite längre tid. För jag själv - och andra också antar jag - var inställd redan i inledningen på att det skulle ta tid eftersom det var strax innan jul och många medlemmar ska iväg hit och dit. Men det jag tyckte var konstigt var att så många var online efter att ha fått PM utan att göra någonting, speciellt GG som inte ens hörde av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Men det jag tyckte var konstigt var att så många var online efter att ha fått PM utan att göra någonting, speciellt GG som inte ens hörde av sig. Axel sa ju att han inte hade märkt att han hade fått någon notification till PM'et. Så det kan ju vara temat som strula upp det, därav inget svar från GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Axel sa ju att han inte hade märkt att han hade fått någon notification till PM'et. Så det kan ju vara temat som strula upp det, därav inget svar från GG! Mjo, men man kan ju tycka att han åtminstone borde kika in i tråden, då hade han sett att vi hade dragit igång och att vi väntade på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Alltid lika kul att se Kickens miserabla bilder. Alla i hela världen vet hur packman ser ut, ändå målar du gula gubbar med näsor och dessutom tre när det står fyra! Herrejösses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Alltid lika kul att se Kickens miserabla bilder. Alla i hela världen vet hur packman ser ut, ändå målar du gula gubbar med näsor och dessutom tre när det står fyra! Herrejösses! HAHAHAHAHAHAHA! Alltså, att det var fyra missade jag helt och hållet och det stod pacman-gubbar, så jag förmodade att det faktiskt var pacman-människor det snackades om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 HAHAHAHAHAHAHA! Alltså, att det var fyra missade jag helt och hållet och det stod pacman-gubbar, så jag förmodade att det faktiskt var pacman-människor det snackades om Haha nej, fyra Pac-mans står det ju. Om inte kattälskaren skickade två olika till oss. Men jag gillar att iweX trodde att jag menade döda pac mans när jag skrev pac man-spöken. Jag syftade på spökena som är med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Mjo, men man kan ju tycka att han åtminstone borde kika in i tråden, då hade han sett att vi hade dragit igång och att vi väntade på honom. Jag var på väg, att kolla Allmänt/Musik, Film, Grafik, samt Loungen är en del av min dagliga internetrutin, men det tog en dryg timme från det att jag hade satt på datorn. Att kolla EPYC-tråden var inte min första prio efter jul-frånvaron. For the record älskar jag Kickens bilder - de är roliga, och de främjar bara leken. Det roliga uppstår ju när bilder och texter misstolkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jag var på väg, att kolla Allmänt/Musik, Film, Grafik, samt Loungen är en del av min dagliga internetrutin, men det tog en dryg timme från det att jag hade satt på datorn. Att kolla EPYC-tråden var inte min första prio efter jul-frånvaron. For the record älskar jag Kickens bilder - de är roliga, och de främjar bara leken. Det roliga uppstår ju när bilder och texter misstolkas. Det var främst GG jag syftade på som inte svarade alls. Att det skulle ta tid för dig förstod jag eftersom det var under juldagarna. Men jag trodde att det poppade upp ett sådant där "You have a new PM" när man loggade in, och eftersom du satt och surfade på sajten utan att svara på mitt PM så trodde jag att även du struntade i allt. Men nu vet jag ju hur det ligger till med PM-rutan och ber om ursäkt att jag kanske lät vresig när jag började leta efter en ersättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Det var främst GG jag syftade på som inte svarade alls. Att det skulle ta tid för dig förstod jag eftersom det var under juldagarna. Men jag trodde att det poppade upp ett sådant där "You have a new PM" när man loggade in, och eftersom du satt och surfade på sajten utan att svara på mitt PM så trodde jag att även du struntade i allt. Men nu vet jag ju hur det ligger till med PM-rutan och ber om ursäkt att jag kanske lät vresig när jag började leta efter en ersättare. Det är lugnt - inga hårda känslor, du hade all rätt att vara vresig.. Ville bara klargöra mitt case! Blir det en ny omgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Det är lugnt - inga hårda känslor, du hade all rätt att vara vresig.. Ville bara klargöra mitt case! Blir det en ny omgång? Och om det blir det så vill jag inte hålla i det för jag är... *n00b* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Fritt fram för exotic att dra igång en ny omgång om han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Fritt fram för exotic att dra igång en ny omgång om han vill. Oj, jag som inte har kvar meningarna som jag kom på under den tiden då jag höll i omgångarna. Men.... Jag får helt enkelt komma på en! Skriv upp er för ny omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts