Tweak Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Skickat till Marquis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Skickat till Jack Urr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Skickat till Umban. Redigerad 9 januari, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Oooooooh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Min bild kommer nog att bli ganska misstolkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Min bild kommer nog att bli ganska misstolkad. Säg någon som inte blir det och du får en kaka, av äckligaste sort eftersom det är det som leken går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Houston, we have a problem... Är imagefrog.net nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Houston, we have a problem... Är imagefrog.net nere? Fungerar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Rajt, jag använde proxy och kom in... Umberto: Räven och röven överraskar Island. kattälskaren: http://pici.se/pictures/eeyddfBzK.jpg yo.yo: Den isländska räven skrattade åt människorna. Xazzi: http://pici.se/pictures/vzLoRrNBt.jpg Renard: De två snögubbarna fruktade den patriotiske tusenfotingen kobbe: http://pici.se/pictures/NFIHsfSut.jpg VickeX: Två turkosa snögubbar som älskar amerikanska tusenfotingar spajdermän: http://img406.imageshack.us/img406/6963/epycsj5.png RavenE: Två blåa snögubbar med svarta hattar älskar Amerikanska tusenfotingar. Kebab: AngryAxel: De blåa snögubbarnas (varav en hade skrivit 'kebab' med sitt urin i snön) värmande patriotism gällande det stora landet i väst fick några av tusenfotingarna att dansa hambo Maimstream: http://img154.imageshack.us/img154/9712/epyczu7.png Tweak: Den blåa patriotsnögubben och hans homosexuella dvärgkompis tittade på maskdans. Marquis: Jacker: Bilden föreställer en jättesvensk snögubbe som stalkar ett barn, som i sin tur är distraherat av musik som får han att tänka på manlig kärlek. ----- GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Är bildgrodan bättre än pyttebild? EDIT: Bwahahaha, klockren tolkning Jacker! ^^ Annars går omgångens artist lätt till Xazzis räv, om jag får säga mitt. Underbart, tycker ändå att ett genomgående tema (visserligen felaktigt) lyckades hållas fast vid rätt bra.. Redigerad 9 januari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Jag är med nästa omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Xazzi gjorde en räv till tusenfoting. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Jag är också med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Jag är med en gång till! Skönt att yo.yo fick det till en räv, åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Är det redan ny sign-up? The Big Umb har väl inte sagt något om det? 'Cause if it is, I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Är bildgrodan bättre än pyttebild? Xazzis bild fanns på imagefrog som jag inte kom in på. --- Well, jag gör en ny lista imorgon (senare idag) men om ni vill kan ni anmäla er redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 (redigerad) Om det blir en till omgång, och jag får, så är jag gärna med igen. Väldigt roligt resultat, men efter att räven blev en tusenfoting så höll det i sig ganska länge. Edit: Märkte precis att kobbes snögubbar hade svarta hattar, och utan att jag skrev det så fick följande snögubbar också svarta hattar, tills Maimstream/Tweak. Redigerad 10 januari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Haha, fyfan vad nice. Gillar speciellt maskhamboscenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Haha, fyfan vad nice. Gillar speciellt maskhamboscenen! Du kunde inte låta bli att inte låta ditt ego lägga näsan i blöt va? Sitt eget namn i urin, bah. Fungerade fint ända tills Tweak missade det också, annars hade det skrivit in sig i historien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Annars går omgångens artist lätt till Xazzis räv, om jag får säga mitt. Xazzi gjorde en räv till tusenfoting. Underbart. Årets Konstnär nästa eh? Hah Xazzis bild fanns på imagefrog som jag inte kom in på. Äh, tar photobucket/imageshack nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts