Renard Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Meh, då blir det ännu roligare! Come on! +1 Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Så, jag skickar nu. Det blev jättefint, verkligen! Det är inte roligt med självplågeri! Redigerad 13 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Så, jag skickar nu. Det blev jättefin, verkligen! Det är inte roligt med självplågeri! Det är roligt för oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Så, jag skickar nu. Det blev jättefin, verkligen! Det är inte roligt med självplågeri! Det kan inte bli värre än signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det kan inte bli värre än signaturen. Din mor kan inte vara värre än min signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Din mor kan inte vara värre än min signatur... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Snabb Räven var..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Snabb Räven var..... Förlåt för att jag jobbar! Skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Förlåt för att jag jobbar! Skickat. Ville bara få posts med min fina nya signatur och avatar som jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Ville bara få posts med min fina nya signatur och avatar som jag gjort. FU, jag trodde du var Mordos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Ville bara få posts med min fina nya signatur och avatar som jag gjort. Varför har du och Mordos samma sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Varför har du och Mordos samma sig? Den trettonde december är en speciell forumdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Den trettonde december är en speciell forumdag. Jag blir jag smått konfunderad här. Vad är det som är så speciellt med den 13 Dec annat än Lucia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Jag blir jag smått konfunderad här. Vad är det som är så speciellt med den 13 Dec annat än Lucia? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1144407 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1144407 Hade jag helt missat! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Hade jag helt missat! Tack För att dra hela historian lite snabbt. Jag och Kebab har haft samma vintertema under några år. Något som en del har retat sig på medan andra tyckt att det varit en skoj sak. Förr i tiden så arrangerade vi även våra posts så vi svarade åt varandra eller skrev en halv post som sedan följdes upp med den andra halvan av posten skriven av den andre personen. Så, för två? Tre? år sedan så hade vi för första gången ett luciatema och ett jultema, som komplement till vintertemat. När vi så bytte till luciatemat och skrev det i the one and only så snodde några forumiter våra avatarer och signaturer. Jag har för mig att Boomer och Eudoros var bland de första, sedan följdes det upp med Tweak och några till. Helt plötsligt från ingenstans kom någon forumet (P-C?) som hade snott Tweaks avatar och skrev en likadan post som Tweak. Sedan spårade det ut och folk snodde varandras teman och försökte få sin post så lik personen man härmade som det bara var möjligt. Jag vet att jag och Mathias printade alltihop och lade upp i humortråden. Men åtminstone mina bilder är borta eftersom beffo inte finns kvar, men jag har bilderna på en extern hårddisk. Oj jävlar, hade ingen koll på att vi var i EPYC. Så vi får fortsätta det här i en annan tråd om någon har mer frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 (redigerad) Förklaring Hahaha! I get it! Tack för att du tog dig tid OT: Kom igen nu Umb! Jag ser nog att du är online och aktiv i The one and only! Vi vill se hur det gick! Redigerad 14 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 (redigerad) Den här omgången bjöd på ganska få överraskningar... Kaninskvinnans evolution till Pikachu var dock intressant! När ni skriver text föreslår jag att ni inte är så jättebeskrivande - texterna bör istället likna de som lekledaren skriver, dvs vara relativt korta och "allmänna". Alright. (Umberto) Kaninkvinnan och Kapten Kreml räddar Uranus! AngryAxel http://img27.imageshack.us/img27/126/epyc8.jpg kicken Vi får här se en inzoomad scen ur den nya filmen Spacefighters. En man med StellHell-mustach står och skjuter ut blixtar mot de attackerande utomjordingarna. Till sin hjälp har han sin .... sin ... varelse som är en blandning mellan en hund, en kanin och en gris. Hundkaningrisen håller i någonting som ser ut som en bricka som han skyddar sig med för fallande asteroider. xstreem http://img215.imageshack.us/img215/3536/epycc.png Panimala En hårdrockande astronaut och hans medhjälpare en rosa kanin försvarar månen från UFO-attack genom att skjuta blixtar på dem. Halo http://img525.imageshack.us/img525/898/epyyyc.jpg Green_Goblin Utomjordningar anfaller månen med sina UFOs. Tydligen är utomjordningarna retarded och har ingen aning hur man använder vapen vilket betyder att dem är helt ofarliga. Istället är de två superhjältar som skjuter såkallade "lightning bolts" på UFOsen. Den ena är en rosa kanin som påminner om Pichatchu och den andra är en robot a la The Punisher. Gof http://upl.gizgiz.nu/files/untitled3.PNG kobbe Pikachu och en maskerad rånare attackerar månen men rymdvarelsen har tyvärr inget vapen Flaskan http://data.fuskbugg.se/skalman01/-EPYC.PNG Renard Ute i rymden svävar det en asteroid. På denna asteroid bor ett fruktansvärt monster som bäst kan liknas vid en fyraarmad grön bläckfisk. Men, Ash Ketchum och hans vapendragare Pikachu har bestämt sig för att döda monstret. Ash har en pistol i handen, men den kommer han nog inte behöva använda. Monstret blir nämnligen skräckslaget när den får syn på Pikachu. Värt att nämna är också att Ash har en grå ninjamask på sig, samt en röd tröja som det står 5467 på. DrStupid RavenE Den gröna, fyrarmade bläckfisken ollar en planet och blir samtidigt skrämd för Gangster-Ash Ketchum och Pikachu! En liten, gul penis-planet skymtar också i bakgrunden. --- Mr. eXotic, you have the bridge. Redigerad 14 december, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 HAHAHAHAHA! Underbart! Jag älskar denna leken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Hahaha! I get it! Tack för att du tog dig tid OT: Kom igen nu Umb! Jag ser nog att du är online och aktiv i The one and only! Vi vill se hur det gick! Tar ju lite tid att skriva ihop slutposten. Alla bilder ska slängas in och texterna ska gärna få sin taggar och så vidare. Mr. eXotic, you have the bridge. Oj! Jag som är helt oförberedd! Men det kan jag hantera, klart jag tar hand om den här omgången! Sign up, please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts