Umberto Skrivet 6 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Skickat till Kebab och Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Skickat till Kebab och Hultenius. Aight, haxxade Hultans konto och lyckades få tag i texten till slut. Here goes! eXotic Den grisrosa hunden sålde allt smör, men tappade pengarna. Halo http://img442.imageshack.us/img442/529/gtasajtenepyc.jpg kattälskaren En rosa hund släpar på en väska som läcker pengar och lite längre bort står det en glad gubbe som köper smör i 'Smörshoppen'. felshoe http://img20.imageshack.us/img20/8642/epyccc.png Karatemorfar En rosa grishund äter på en sladd vilket gör att en maskin som liknar en LP-spelare spottar ut pengar. Pengarna ska grisen använda när han ska köpa smör i smörståndet bredvid honom denna vackra soliga dag när de blå fåglarna står högt i skyn. kicken http://pici.se/pictures/eRWCGEYTf.png AngryAxel Den toffelförsedda foten drev ut den bokstavligt talat pengahungriga onda ande som hemsökt den rosa pudelgrisen med en Slinky© till svans i åratal. I ren glädje pilade han till trettionfemkronorsaffären, där han siktat in sig på de stora tvättsvamparna. Och vädret var fint, med överhängande risk för fåglar. Martin-123 http://img692.imageshack.us/img692/5020/epyc.jpg Green_Goblin När det är varmt på vintern och monster käkar sedlar och guld blir den jävligt rosa grisen trött och hungrig. Vad gör grisen då? Den skyndar sig till en butik(ägarna är troligen två fåglar) som säljer pepparkakor för 35 kr/piece. Då priset är så förbannat högt är grisen den enda kunden i butiken och det ser ut som att det inte finns någon personal där inne. Tänker grisen sno pepparkakorna? xstreem http://img98.imageshack.us/img98/9079/epux.png Flaskan En Godzilla gris står och gottar sig med pengar och guld. Det är 5:e december men är skit varmt ute en gris tänker råna en godisaffär och gotta sig. Mathias http://img41.imageshack.us/img41/3158/41951876.jpg Zcruwen Den rika dinosauriegrisen säger åt sin grisbror att råna Godisbutiken Lördagen den 5'e December bara för att dom har extrapris på Daimstrut och Rabarberpaj Gof http://upl.gizgiz.nu/files/untitled2.PNG Umberto Gris som ville spara pengar rånade kiosken och blev svinrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Rolig omgång! Qouad<3 Men det är tråkigt att så många bryter mot en av de mest självklara reglerna som finns. Det blir på så vis mycket lättare att gissa sig fram. Kom ihåg att fortsättningsvis inte använda er av text, tack! -Man får inte använda text i bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Rolig omgång! Qouad<3 Men det är tråkigt att så många bryter mot en av de mest självklara reglerna som finns. Det blir på så vis mycket lättare att gissa sig fram. Kom ihåg att fortsättningsvis inte använda er av text, tack! Oh fasen vad klantig jag är, har läst reglerna men hade inte en tanke på det där, my bad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jao, text och det faktum att folk tenderar göra sina bilder till små serier tror jag leder till att ingenting förändras särskilt mycket längre. Underhållande runda, none the less. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 (redigerad) Jao, text och det faktum att folk tenderar göra sina bilder till små serier tror jag leder till att ingenting förändras särskilt mycket längre. Underhållande runda, none the less. Det känns som att lekledaren måste göra en mening som inte är för mycket berättelselik. Svårt å förklara nu när man är lagom borta, men så det inte är "Kalle går till affären och köper mjölk, sen går han till banken, och sen sover han". Då är det helt omöjligt att förklara utan att göra ett rebus/serie. Men jag tycker helt klart att man inte ska få göra rebus/serier, eller använda text/siffror. Redigerad 7 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 EPYC dog ut fortare än det kom tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 EPYC dog ut fortare än det kom tillbaka. Det mesta ligger nog i att ingen orkar hålla i det (myself included) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Det mesta ligger nog i att ingen orkar hålla i det (myself included) Jag håller gärna i det igen, men tidigare så har det ju varit Umberto som startat alla omgångar, antingen själv eller genom att be någon annan ta den. Så jag har mest väntat för att se om Umberto hade tänkt ta tag i det eller om han ville ge bort omgången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Skulle det bli en till rond är jag gladeligen med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Skulle det bli en till rond är jag gladeligen med! Jag håller med NinjaAxel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 eXotic has completed the quest 'EPYC Master' and earned 450 experience points. eXotic has gained a level and is now a level 15 spamlock. >eXotic has grown wings. >eXotic has earned the perk 'Troll Diplomacy'. Flaskan has failed the quest 'EPYC Master' and lost 1 intelligence. Flaskan has lost his 'Hammer of the Spammer'. Flaskan has earned the perk 'Fool'. --- Signups are open. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 skriv in mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 MMMHMMMMMM =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Skulle det bli en till rond är jag gladeligen med! What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 ^ | | | | | | Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 ME ME ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts