AngryAxel Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Skickat till Martin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 (redigerad) Fick från Axel nu, men har inte tid att rita. Fixar det senare ikväll. Edit; Skickat till Green_Goblin! Fan vad jag suger på denna lek! xD Redigerad 4 december, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Alright, jag fick pm av GG. Uppenbarligen har han skickat fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) Alright, jag fick pm av GG. Uppenbarligen har han skickat fel... Rätt ordentligt fel, och jag har inte fått något PM av honom. :/ Ehm, men vi får väl fortsätta där? Jag flyttar upp dig så du ligger bakom GG i listan, och så får du skicka till mig också så jag får citatet? Edit: Såhär, eller? (eXotic)HalokattälskarenfelshoeKaratemorfarkickenAngryAxelMartin-123Green_GoblinUmbertoxstreemFlaskanMathiasZcruwenGof Ska vi köra på det? Redigerad 5 december, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) Rätt ordentligt fel, och jag har inte fått något PM av honom. :/ Ehm, men vi får väl fortsätta där? Jag flyttar upp dig så du ligger bakom GG i listan, och så får du skicka till mig också så jag får citatet? Edit: Såhär, eller? (eXotic)HalokattälskarenfelshoeKaratemorfarkickenAngryAxelMartin-123Green_GoblinUmbertoxstreemFlaskanMathiasZcruwenGof Ska vi köra på det? Inte mig emot. Jag antar dock att någon annan också har fått Drunk_Goblins pm. Well, jag pmar det till dig nu. Redigerad 5 december, 2009 av Umberto it's done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) Inte mig emot. Jag antar dock att någon annan också har fått Drunk_Goblins pm. Well, jag pmar det till dig nu. Äsch, vi får hoppas att han bara såg fel i listan. Eller jaha, nu fattar jag. Han skickade till dig och xstreem i tron om att du var spelledare. Ajdå. Då blev det desto klurigare. Blä, har tänkte ut alla scenarion som går, om vi låter xstreem fortsätta så kommer det och det hända, om vi låter det gå fråm Umberto så kommer det och det hända. Jag hoppas att vi kan köra från Umberto, och att xstreem inte påverkas allt för mycket av att han sett texten och vet exakt vad Umbertos bild kommer föreställa. Så vida vi inte swappar Flaskan och xstreem men då måste båda ge klartecken att de förstått vad som händer och xstreem måste ge klartecken att han inte spunnit vidare från GG och råkat skicka det till Flaskan innan han tittar in i den här tråden. Jäklar vad krångligt. Äsch, skit i det jag skrev, jag och Umberto avvaktar. Är det några oklarheter så får ni fråga mig vad ni ska göra. Redigerad 5 december, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Flaskan vanärade EPYC-andarna när han tackade nej till spelledarskapet och nu får vi alla lida för hans synder. Tack Flaskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Flaskan vanärade EPYC-andarna när han tackade nej till spelledarskapet och nu får vi alla lida för hans synder. Tack Flaskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Flaskan vanärade EPYC-andarna när han tackade nej till spelledarskapet och nu får vi alla lida för hans synder. Tack Flaskan! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Skicka bara xstreem längre ner i listan så kvittar det ju om han fick se något i förväg eftersom att det är flera "skickningar" sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Flaskan vanärade EPYC-andarna när han tackade nej till spelledarskapet och nu får vi alla lida för hans synder. Tack Flaskan! Ffff-förlåt mig stooooore Umbert...o, det var inte meningen att........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Skicka bara xstreem längre ner i listan så kvittar det ju om han fick se något i förväg eftersom att det är flera "skickningar" sen. Jo, men jag vill avvakta, risken finns ju att xstreem ser PM:et från GG, ritar bilden och skickar den direkt utan att kika in här. Då sitter ju Flaskan med en bild att beskriva. Om det händer så får Umberto hamna sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) Skickat till Flaskan och eXotic. Edit: Vafalls? Har GG skickat till fler än mig? Redigerad 5 december, 2009 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Skickat till Flaskan och eXotic. Edit: Vafalls? Har GG skickat till fler än mig? Haha, som jag trodde. Ja, GG har skickat lite fel, men det gör ingenting, vi får lägga Umberto längst ned på listan och så får Flaskan skicka sin text till Mathias. Jag vill gärna få det bekräftat från alla inblandade att de fattar vad som händer. Resten av listan ser ut såhär. FlaskanMathiasZcruwenGofUmberto Har alla inblandade förstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Haha, som jag trodde. Ja, GG har skickat lite fel, men det gör ingenting, vi får lägga Umberto längst ned på listan och så får Flaskan skicka sin text till Mathias. Jag vill gärna få det bekräftat från alla inblandade att de fattar vad som händer. Resten av listan ser ut såhär. FlaskanMathiasZcruwenGofUmberto Har alla inblandade förstått? Anmäler sig som förstående inblandad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Förstått kapten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 oh fuck, sorry guys. Vart lite retard igår tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 flaskpost till folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Skickat till ZcruweN och Umberto! Självklart skickade jag inte till Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Yo Gof har pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts