Flaskan Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 You can do it Flaskan! Feeeeel the force! Gör det själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Äsch, sluta bråka. Om Umberto vill vara med och spela så kan jag ta hand om en omgång. Om Umberto godkänner det såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Äsch, sluta bråka. Om Umberto vill vara med och spela så kan jag ta hand om en omgång. Om Umberto godkänner det såklart. luv yu <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Roligt, nej jag vill helst inte hålla i leken då jag är alldeles för klantig/dum/n00b för sådant. Här ger jag dig en quest så att du ska få lite XP och gå upp i level och så gör du så här! Jag är besviken Flaskan! Mycket besviken. Jaja, jag får väl smurfa igen då. Nvm Redigerad 3 december, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Här ger jag dig en quest så att du ska få lite XP och gå upp i level och så gör du så här! Jag är besviken Flaskan! Mycket besviken. Jaja, jag får väl smurfa igen då. Här är listan. Ååh Store U-U-U..mberto, herr eXotic sa ju att han öhm öhm.. kunde hålla i det, om ers nåd tillåter det öh öh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Oh geez, you guys... Nåväl, SimpBob eXoticPants är spelledare. Jag är med som deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Motherf.. Precis när jag listat alla deltagare och slumpat listan så får jag en bluescreen. Nåväl, deltagarlistan kommer upp inom kort. Edit: Blev förresten lite nervös nu inför det här. Redigerad 3 december, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Motherf.. Precis när jag listat alla deltagare och slumpat listan så får jag en bluescreen. Nåväl, deltagarlistan kommer upp inom kort. Edit: Blev förresten lite nervös nu inför det här. You can do this! Flaskan failade, när jag trodde på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) You can do this! Flaskan failade, när jag trodde på honom! Klart jag kan göra det här! Här är deltagarlistan: (eXotic) Halo kattälskaren felshoe Karatemorfar kicken AngryAxel Martin-123 Green_Goblin Umberto xstreem Flaskan Mathias Zcruwen Gof Alla nöjda? Ingen glömd? Då kör vi! Redigerad 5 december, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Skickat till kattälskaren + eXotic ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Vidareskickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Skickar iväg senare ikväll! Har en hel hög med plugg att jobba på ett tag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Så, nu har jag skickat till Karatemorfar och Exotic. Säg till om ni fick dem eller inte, det står nämligen inte i min utkorg ifall jag har skickat iväg något eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Kicken får tömma sin inkorg ----- Jag sände den direkt till eXotic och han får i sin tur sända den till dig kicken. Fattar ni? Redigerad 3 december, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Så, nu har jag skickat till Karatemorfar och Exotic. Säg till om ni fick dem eller inte, det står nämligen inte i min utkorg ifall jag har skickat iväg något eller inte. Jag confirme:iderar! Kicken får tömma sin inkorg ----- Jag sände den direkt till eXotic och han får i sin tur sända den till dig kicken. Fattar ni? Jag fattar. kicken, skriv här i tråden när du tömt din inbox, alternativt få tag på mig via msn så vi kan gå vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Hmm, var håller señor Kigolo hus? Inte online på hela dagen, inga nya inlägg i sin blogg. Är han sjuk månne? Jag antar att han får kvällen på sig, sedan får vi kasta in en ersättare, eller? Anyhow så kan det vara bra att ha en ersättare ifall det skulle hända någonting även efter kicken. Någon som vill vara ersättare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Nu är jag här. Sorry. Skicka till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Nu är jag här. Sorry. Skicka till mig! Back on track. Du behöver inte be om ursäkt btw, jag ville bara säkra en ersättare ifall att det kommit någonting i din väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Den här gången gick det faktiskt bra! Axel och Simpa har PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Den här gången gick det faktiskt bra! Axel och Simpa har PM! Det här ska bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts