Martin-123 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jahapp, Martin-123.... Jag har skickat till Mathias för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Men vafan grabbar, ni får ju skriva i tråden här så man tror att leken är igång och inte är helt död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Sorry för att jag segar. När jag var så gott som klar kraschade PS, men har gjort en slarvig remake av samma idé som nu är skickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Härligt. Skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Ritat och skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Jag skrev just tidernas längsta mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Jag skrev just tidernas längsta mening... Hoppas att den handlade om tsunamis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 RavenE, Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Gof och Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Tackar, sätter igång genast! Halo, Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Tackar, ska kika noggrant på bilden strax . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Tackar, ska kika noggrant på bilden strax . Kom igen nu, så lång tid tar det väl inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Kom igen nu, så lång tid tar det väl inte?! Skumt, skickade till Umberto för någon dag sedan, för inte är det väl något mer jag behöver göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Oj, jag märkte inte att den gode Halo hade skickat in. Jag postar kedjan asap. Redigerad 1 december, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Umberto Reggae gör dig immun mot svininfluensa. Flaskan http://data.fuskbugg.se/skalman01/EPYC.PNG Green_Goblin Att odla cannabis är som att hata grisar, tycker man. Vilket innebär att cannabis är svininfluensan. Am i right? Kebab Martin-123 Haschodling = Svininfluensa = Tweak får 40grader feber. Mathias http://img6.imageshack.us/img6/2219/29569357.jpg Panimala En sjukvårdar-gris hoppar ur cannabisfälten och skjuter laser på en anka med feber, i hopp om att bota denne. xstreem http://img267.imageshack.us/img267/9273/epyx2.png DrStupid Den sjuksköterskeutövande grisen hinner inte märka hur hans vackra, vita och otroligt maskulina klädsel slits sönder av en hög med cannabisblad när han hoppar fram ur busken för att mörda anka som på beställning med en hagelbössa som skjuter vackra färger ur en besynnerligt formad pipa. kicken http://pici.se/pictures/XjrkxSRFG.png RavenE Den rosa förvånade hunden med tre svansspetsar, påvens mössa och en uthängande penis vandrade runt i haschplante-land. Han smög upp bakom den gråa hunden som också ägde påvens mössa, har en arm på ryggen och skjuter flerfärgad vätska på en stackars anka. Gof http://upl.gizgiz.nu/files/epyc1.PNG Halo Två hundar (en rosa och en grå) krigar mot en badanka. Den gråa hunden skjuter en regnbåge på ankan medans den rosa hunden gömmer sig med vrålballe i gräset, han har dessutom en lustig mössa på sig. Den lilla rosa pippin försöker hjälpa ankan genom att urinera på den gråa hunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Haha, jag tyckte Martin-123's beskrivning var så tråkig, men nu förstår jag! Haha, den var ju trots allt ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Hahahahaha! Jag tänkte precis "grisen håller sig bra i alla fall", sedan så kom kickens bild och allting förändrades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Kändes som om min bild var jävligt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts