kobbe Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Skickat! Och hur sjukt var inte det där?!? Edit: 1000 Replies i tråden! Redigerad 24 november, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Jag har inte kollat så noga på tråden tidigare och ursäktar mig själv på förhand om jag stör ordningen. Kan man förhandsboka en plats i nästa lista? Det ser ju urkul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Jag har inte kollat så noga på tråden tidigare och ursäktar mig själv på förhand om jag stör ordningen. Kan man förhandsboka en plats i nästa lista? Det ser ju urkul ut! Öhm jag vet inte riktigt, men du märker nog när nästa omgångs sign-up börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Öhm jag vet inte riktigt, men du märker nog när nästa omgångs sign-up börjar. http://www.layoutlounge.com/Images/Thanks_For_The_Add/images/borat-omg.jpg Redigerad 24 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Skickat till Gof! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Skickat till Gof! wtf Skickat till U, den store! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 wtf Skickat till U, den store! Det här ska då fan bli spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Det här ska då fan bli spännande. Det där är så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Duppelpost. -- Åh store Umberto, kommer du lägga upp det idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Duppelpost. -- Åh store Umberto, kommer du lägga upp det idag? Den som väntar på något roligt väntar aldrig för länge ; ) Tagga ner lite! Det här är inte något som ska vara klart på mindre än 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Den som väntar på något roligt väntar aldrig för länge ; ) Tagga ner lite! Det här är inte något som ska vara klart på mindre än 24 timmar RAAAAAWR, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 (redigerad) Jag har försökt i 2h men kan inte posta kedjan pga censurfiltret. Läs mer här. Redigerad 25 november, 2009 av Umberto skrivfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Nu ska det fungera! Väntar med spänning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Då försöker vi igen... Så fort det handlar om något "risqué" går det så här... Umberto Gravida män storhandlar bröstmjölk på belgisk auktion. Siana http://img252.imageshack.us/img252/5020/epyc.jpg kicken De två männen som antagligen är ihop (eventuellt gifta) är på marknad. Den ene lite äldre mannen håller i en kundvagn överfull med nappflaskor. Den andre lite yngre mannen är gravid och väntar barn. Den gravida mannen som är flintskallig pekar på ett stånd (vars affisch täcks av ett par bröst) fullt med nappflaskor för endast 35:- styck. Green_Goblin http://img504.imageshack.us/img504/4504/lolepyc.png Flaskan En full blondin är och handlar sprit hos den kåte mannen i erotikbutiken. Tweak http://img413.imageshack.us/img413/10/epyc3.png Adrian G Innuti ett hus, med brun, annorlunda formad interiör hänger det 3 dildos på väggen. Där finns två män iklädda tajta skinntrikåer. Och till slut en man, som med dasen dinglande i luften håller upp en väska och visar för frugan med en flaska sprit i var hand och är märkbart berusad. DrStupid spajdermän Den lille triangelhövdade mannen tittar full av avund in på de onyktert glada nudistfestdeltagarna. Gladast av alla är tjejen med två ölflaskor och en lockande närhet till den ariske mannen med jättepenis. Inte fullt lika förnöjda är de två ynkryggarna som inte vågat ta av sig sina rosa kalsonger. På väggen hänger vackra och stämningsfulla dildokonstverk men atmosfären förstörs något av bajskorven i hörnet. Panimala kobbe Porrklubben hade en vild och naken fest där alla utom bröderna hade roligt. Vissa onanerade medans andra kollade på. RavenE http://img134.imageshack.us/img134/2464/epyclol.png Gof En porrklubb får besök av en man med tuppkam. Mannen är glad att han kommit in, så han inte behöver tröstrunka utanför som dom andra som inte kom in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Oh. Hmy. Hgod! Lol! Hilarious! Älskar hur lika DrStupid och Panimalas bilder faktiskt är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hehe, det räcker att man ritar en bröstvårta så drar det iväg. Som ni kanske förstår, så läste jag belgisk affär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hahaha, grymt. --- Om sign-ups är öppna är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 DrStupid och Panimala - HAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Sign up, y'all. När det finns tillräckligt många får i skocken gör jag en lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts