Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Skickat till kicken. Jag kan ju erkänna direkt att jag läste Umbertos text en gång, ritade bilden och sedan nu när jag skulle skicka så insåg jag att jag hade läst fel på en grej... Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Skickat till kicken. Jag kan ju erkänna direkt att jag läste Umbertos text en gång, ritade bilden och sedan nu när jag skulle skicka så insåg jag att jag hade läst fel på en grej... Nåja. Bra/Fin bild! Skickat till Goblin & Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Flaskan har flask.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Tweak och Umberto har flaskpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag hoppar ur. Rundan tog för länge för att jag ska hinna vara med! Åker bort imorgon 06:20, och måste därför ägna resten av kvällen till att packa och sova. Så Tweak, skicka till DrStupid istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Blir inte ordningen knas om han drar sig ur? Har vi någon stand-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Ja, det blir knas! Vi behöver en ersättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Ja, det blir knas! Vi behöver en ersättare... Djingis ville ju vara med förra omgången så han kanske vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag hoppar med annars. Om vi kan klämma in mig innan 23.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag hoppar med annars. Om vi kan klämma in mig innan 23.00. OOOOOOOOOOooooooraaaaaaaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Om ingen annan hoppar in istället för mig och Tweak inte hunnit skicka till mig innan 23.00 så blir det kanske imorgon. Eftersom jag bara ska skriva en text (?) så kan jag fixa det på valfri rast imorgon ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Ja ja, skicka till Adrian G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Skickat till Adrian och Umberto. Fick stressa lite, annars hade jag förstås ritat mycket finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Skickat nu. Fick lära mig den hårda vägen varför man inte bör använda paints vattenfärgspensel... Redigerad 24 november, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Hm, kom på en sak som jag kanske borde förvarna om. Jag börjar jobba imorgon kl 15 och slutar 23:30, så om min tur kommer någon gång mellan dessa tidpunkter så kommer mitt bidrag runt 00:30. Umberto får bestämma om jag ritar när jag kommer hem, eller om ni plockar in en ersättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 This was sick ( ) Anyways, skickat till Pani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 This was sick ( ) Anyways, skickat till Pani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Hm, kom på en sak som jag kanske borde förvarna om. Jag börjar jobba imorgon kl 15 och slutar 23:30, så om min tur kommer någon gång mellan dessa tidpunkter så kommer mitt bidrag runt 00:30. Umberto får bestämma om jag ritar när jag kommer hem, eller om ni plockar in en ersättare. Chill. Det är inte så jävla bråttom. edit: Dessutom kommer ju forumet att vara nere tisdag kväll. Redigerad 24 november, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Chill. Det är inte så jävla bråttom. edit: Dessutom kommer ju forumet att vara nere tisdag kväll. Ah, just ja! Då löste det sig ju själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Skickat till kobbe och Umberto. Barnförbjudet att komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts