Umberto Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Skickade du bild eller text? Så man kan förbereda sig lite med paint skillsen ifall jag får en text! Text. Man inleder och avslutar alltid med text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 När man skickar bilden så PM'ar man här på GTAsajten va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 När man skickar bilden så PM'ar man här på GTAsajten va? klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 När man skickar bilden så PM'ar man här på GTAsajten va? Lägg upp på imagefrog/imageshack eller likanande och posta länken i PM Glöm inte att lägga in umberto där med, så han får en kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Kom igen nu kattälskaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Eller hur ! Redigerad 6 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Förlåt killar, jag har skickat bilden till yo.yo nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Har skickat till Xazzi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Haha, count me in! Roligaste lekidén OM jag får vara med alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Skickat till Renard. f.ö så har jag inga skills på att rita, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Haha, count me in! Roligaste lekidén OM jag får vara med alltså... Klart, men du måste vänta tills nästa rond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Skickat till kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Skickat till kobbe Blir att rita när jag slutar, kommer troligen hem vid 16:30 eller dyligt. Stealth editerar: skickat till VickeX Redigerad 8 januari, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Skickat till spajdermän. Hoppas att jag inte förstörde allting nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Något väntar på RavenE i hans lilla inbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Kebab har PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Go Kebab! Go Kebab! Go Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Go Kebab! Go Kebab! Go Kebab! Jag har fått av Kebab, och skickat till Maimstream! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Det enda trista med den här leken är all den långa väntan mellan varje resultat, speciellt om man inte är med. Vi borde ha typ 10 stycken parallella tävlingar, så att alltid någon är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Vi borde ha typ 10 stycken parallella tävlingar, så att alltid någon är klar. Stackars Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts