Umberto Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Alright nu har jag fått alla! -- Måste säga att jag skrattade högt åt några av bidragen i den här omgången! Umberto ICA-Jerry stal kaffe och cigaretter för 90000 - fick sparken! kicken http://upl.gizgiz.nu/files/EPYC.png Martin-123 En man med stor röd mun, 2 vita tänder och rosa handskar står och försöker sno cigaretter från en cigarettautomat, då han blir påkommen av en vakt som står och svär. Han kutar då mot utgången, det är 2 andra i butiken som handlar, de har varsin varukorg. Det finns 4 kassor, där ett par andra kunder handlar. Han springer förbi den ena och ut genom dörren. Sedan går han besviket därifrån på en gräsmatta utan handskar eller cigaretter. Tweak http://img130.imageshack.us/img130/7659/epyc2.png kattälskaren En fet gubbe håller en föreläsning om cigaretter, men det tycker inte åskådaren om. Sen så blir föreläsaren tvungen att springa mot nödutgången när två terrorister är på väg att spränga huset, och han springer hela vägen till en affär. spajdermän http://upl.gizgiz.nu/files/epyc1.jpg Kebab Terroristerna hivar dynamit på antirökföreläsaren, vilken snabbt springer bort till turken på hörnet. Butiken har för övrigt fått in det senaste numret av "Älg", vilket annonseras genom en affisch på byggnadens fasad. Green_Goblin http://img72.imageshack.us/img72/8048/ddddda.png Flaskan De fyra alkisarna sitter i sin bil och skrattar åt tomten och en gubbe som protesterar mot pinnar. Allt detta händer utanför jaktaffären. RavenE Siana Då bussen för föreningen med alkoholister som protesterade mot bajskorvar och balettdansöser anledde, log jultomten ett nervöst leende. I ladan bakom honom avlivades renar med dildoformade pistoler. GiZmo http://upl.gizgiz.nu/files/epyc.jpg VickeX 22 December, 2009 Tomteverkstaden, Nordpolen Tomtens ren måste avlivas men han är glad ändå. Han har inte mage att göra det själv så hans kompis får göra jobbet. Samtidigt anländer en buss full av alkolister från "Alkolister Föredrar Mördade Ballerinor och Bajsar" som ska på studiebesök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 HAHAH, åh underbart <3 anmäler mig i förhand till nästa upplaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Hahahaha, älskar hur kattälskaren tolkade min bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag är också med på nästa omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Hahaha Green_Goblin, snygg turk. Edit: skriv upp mig. Redigerad 23 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Signups are open. Redigerad 23 november, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jagärpåhihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jepp jepp, är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag skriver upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 I'm in! Hahaha, gillar Sianas text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Haha awesome Jag kan dock inte förstå hur Kebab kan tolka min Coca-Colaflaska som "Älg", även om han förstod att det var en turkbutik Skriv upp mig på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 HAHAHAHAHA! Hur fan blev ICA-Jerry till terrorister och hur fan blev terrorister till alkoholister! Hahaha! Åh, underbart! Även jag är med på nästa omgång. Kattälskarens text och Goblins bild var ju helt underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 *listan uppdaterad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag är också med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Skriv upp mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Kör vi igång snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Randomized and ready. (Umberto)SianakickenGreen_GoblinFlaskanTweakWu Zi MuDrStupidspajdermänPanimalakobbeRavenEGof Skickar till Siana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 WOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Sorry for slack, jag ska rita så fort jag hinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Skickat till kicken. Jag kan ju erkänna direkt att jag läste Umbertos text en gång, ritade bilden och sedan nu när jag skulle skicka så insåg jag att jag hade läst fel på en grej... Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts