Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Skicken kickade till mig två gånger... :angry:

Antar att han försöker få mig förvirrad, men icke! Nu har jag skickat till kobbler iallafall.

Jag glömde skicka till kebab i samma PM och jag orkade inte leta upp kebab så jag tryckte "bakåt" och lade till kebab i CC :P

Bra text vah? ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab: Djurpsykologen försökte förgäves få sin patient till att inte ha klövarna i soffan.

Pixiegnom:

kattälskaren: En ko sitter på en soffa och det sitter en man bredvid och svär över kons fötter.

Plaisir:

RavenE: Den glada kossan satt i psykologens röda soffa och svor över sina ben.

AngryAxel:

kicken: Vid ett misslyckat kloningsförsök så har man lyckats få fram ett djur som är till hälften ko, till hälften gris. Professorn som var delaktig i kloningsförsöket har tagit hem djuret. Nu sitter han i sin fåtölj och funderar skräckfullt på vad han ska mata djuret med. Till slut slänger han fram några hundben till djuret som sitter i soffan varpå djuret blir arg och börjar svära. En mysig hemmakväll!

Marquis:

168995e_1104048_3.png

kobbe: Kor blir inte kor kor blir arga husdjur med rumpan bar, även om matte, 80 år är snäll.

Umberto:

Green_Goblin: Gamla tanter ska inte ta hand om tjur för då blir ingen tjur glad. Istället kommer katter och hundar med bar rumpa skratta åt tjurar? :)

------------

Från Marquis och neråt blev det så himla bra! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor