kicken Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Skicken kickade till mig två gånger... Antar att han försöker få mig förvirrad, men icke! Nu har jag skickat till kobbler iallafall. Jag glömde skicka till kebab i samma PM och jag orkade inte leta upp kebab så jag tryckte "bakåt" och lade till kebab i CC Bra text vah? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Jag glömde skicka till kebab i samma PM och jag orkade inte leta upp kebab så jag tryckte "bakåt" och lade till kebab i CC Bra text vah? ;D Pure class. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Har skickat till GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 GG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Kebab: Djurpsykologen försökte förgäves få sin patient till att inte ha klövarna i soffan. Pixiegnom: http://pici.se/pictures/QrAYFNgfc.png kattälskaren: En ko sitter på en soffa och det sitter en man bredvid och svär över kons fötter. Plaisir: http://pici.se/pictures/DGroOYDaG.png RavenE: Den glada kossan satt i psykologens röda soffa och svor över sina ben. AngryAxel: http://img141.imageshack.us/img141/931/epyc7.jpg kicken: Vid ett misslyckat kloningsförsök så har man lyckats få fram ett djur som är till hälften ko, till hälften gris. Professorn som var delaktig i kloningsförsöket har tagit hem djuret. Nu sitter han i sin fåtölj och funderar skräckfullt på vad han ska mata djuret med. Till slut slänger han fram några hundben till djuret som sitter i soffan varpå djuret blir arg och börjar svära. En mysig hemmakväll! Marquis: kobbe: Kor blir inte kor kor blir arga husdjur med rumpan bar, även om matte, 80 år är snäll. Umberto: http://img231.imageshack.us/img231/643/epyyc.jpg Green_Goblin: Gamla tanter ska inte ta hand om tjur för då blir ingen tjur glad. Istället kommer katter och hundar med bar rumpa skratta åt tjurar? ------------ Från Marquis och neråt blev det så himla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 haha, irlgarv på axels bild ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 kobbe: Kor blir inte kor kor blir arga husdjur med rumpan bar, även om matte, 80 år är snäll. HAHAHAHAHA! "Även om matte, 80 år är snäll." :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 kobbe: Kor blir inte kor kor blir arga husdjur med rumpan bar, även om matte, 80 år är snäll. KNORREN! KNORREN! HUR KAN MAN MISSSA KNORREN?! Arga husdjur med knorr <3 Gillar också att kattälskaren tror att kor har fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 KNORREN! KNORREN! HUR KAN MAN MISSSA KNORREN?! Arga husdjur med knorr <3 Gillar också att kattälskaren tror att kor har fötter. Helt sjukt, såg den inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Gillar också att kattälskaren tror att kor har fötter. Det är ju samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Blir det några fler rundor? Jag är på isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Blir det några fler rundor? Jag är på isåfall Japp, bara väntade på att någon skulle bumpa tråden. Det är bara att börja anmäla sig. Välkommen tillbaka, förresten. Dig har man inte sett på bra länge, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Japp, bara väntade på att någon skulle bumpa tråden. Det är bara att börja anmäla sig. Välkommen tillbaka, förresten. Dig har man inte sett på bra länge, va? kkkk...Kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Japp, bara väntade på att någon skulle bumpa tråden. Det är bara att börja anmäla sig. Välkommen tillbaka, förresten. Dig har man inte sett på bra länge, va? Ah, tack! Kikar in lite då och då, var ett tag sedan man skrev något, men nu är jag här igen! Somsagt, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Aksel! Om man kan önska delaktighetsform tar jag gärna en text, det var länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Aksel! Om man kan önska delaktighetsform tar jag gärna en text, det var länge sen! Listan slumpas alltid, men jag ska se vad jag kan göra. (Nej, det är inte fritt fram att välja om man vill ha text eller bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Ska en ny runda börja snart? Isåfall är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Ska en ny runda börja snart? Isåfall är jag på! Japp, så fort vi blir fler personer. GTaJäGaReN kobbe AngryAxel xstreem ..är uppskrivna hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 ja ä på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts