kicken Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Jag hade inte så mycket tid över att göra den, men hoppas att den blev bra nog! Skickat till kebab och Green_Goblin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Finally lawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Jag fick inte kickens bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Jag fick inte kickens bild. Verkar inte gå så bra för dig den här omgången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Jag fick inte kickens bild. Alla dissar kebab idag. Hamburgare ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 HAHA! OJ! Skickar den nu direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Kebab: Tjenare, hunden. Jag hörde att du gillar bilar, så jag placerade en bil i din bil så du kan köra medan du kör! AngryAxel: http://www.axelhammarback.com/junk/epyc6.jpg ZcruweN: Yo dawg, i herd u like trucks and dogs, so we put a car in ur truck in hope of the dog having sex with ur car in the truck! Flaskan: felshoe: När hunden märkte att han åkte igenom bilen med sin skateboard blev han så förvånad att han gjorde ett hippie-jump. mr_tobbe: http://img23.imageshack.us/img23/8867/mrtobbes.jpg Pixiegnom: Den skejtande hunden försökte sig på ett nytt trick: Han skulle hoppa genom en rullande bil och låta skateboarden rulla under bilen, för att sedan landa på den igen. Marquis: kobbe: En hund åker skatebord och hoppar över en bil som kör, hunden över, skateborden under. Hunden landar också perfekt på skateborden efteråt. StellHell: Tweak: En skateboardåkande hund blir påkörd av en röd bil, kan man tro, men det som egentligen händer är att hunden gör ett grymt trick - han hoppar över bilen och låter skateborden åka under den. Sedan kör han lugnt vidare. kattälskaren: http://pici.se/pictures/agZeQLPze.jpg RavenE: Den glada hunden på skateboard räds inte när han möter en bil. Han hoppar helt enkelt över bilen i farten och låter skateboarden glida under, för att sedan landa säkert på den igen och fortsätta färden. xstreem: http://img26.imageshack.us/img26/719/epyx.png yo.yo: En hund åker skateboard och gör en hippie jump över en bil. kicken: http://pici.se/pictures/EcXWbZICr.png Green_Goblin: Strutsar gillar att åka skateboard och hoppa över Volvo lastbilar. Mercedes vill vara med men nehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Flaskans och kattälskarens bild var ju epic, ahahahahahhahahaa! Gillade Stellans bildserie <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Kicken! Du är verkligen bäst! Och jag vill inte rikta kritik mot någon enskild person, men jag tycker det är dags för lite mer kreativa bildtexter. Denna skulle t ex kunna vara något i stil med: När den fembente, skejtboardåkande hunden fann sig jagad av två spökhundar såg han inget annat val än att hoppa över den stillastående bilen, vilket ledde till en håglös blick hos dess chaufför. Samtidigt tycktes en grön tsunami närma sig illavarslande i bakgrunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 flaskan Haha, håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 En fråga bara kicken. Vad ska "Mercedes-märket" föreställa? Om det inte är ett Mercedes-märke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 En fråga bara kicken. Vad ska "Mercedes-märket" föreställa? Om det inte är ett Mercedes-märke peacemärke, som i hippie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 peacemärke, som i hippie Oh omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Meh, trist omgång om jag ska vara ärlig. Ni beskriver bilderna alldeles för tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Grym tolkning av Zcruwen. Väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Kicken! Du är verkligen bäst! Och jag vill inte rikta kritik mot någon enskild person, men jag tycker det är dags för lite mer kreativa bildtexter. Denna skulle t ex kunna vara något i stil med: När den fembente, skejtboardåkande hunden fann sig jagad av två spökhundar såg han inget annat val än att hoppa över den stillastående bilen, vilket ledde till en håglös blick hos dess chaufför. Samtidigt tycktes en grön tsunami närma sig illavarslande i bakgrunden! Naaaw <: Tack så mycket! Håller även med dig! Jag tror att leken skulle bli mycket roligare om alla skrev liknande texter. En fråga bara kicken. Vad ska "Mercedes-märket" föreställa? Om det inte är ett Mercedes-märke Det är som ferkurz sa ett hippiemärke. Jag vet ej vad en "hippiejump" är och hade ej tid att googla upp(samt att det inte är meningen med leken, meningen är hur man tolkar andras texter/bilder), så det fick bli ett hippiemärke Redigerad 10 mars, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Grym tolkning av Zcruwen. Väldigt bra Äntligen lyckades man hålla sig till ursprungstexten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Vem är sugen på en ny omgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Bump, jag kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts