Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Kebab: Tjenare, hunden. Jag hörde att du gillar bilar, så jag placerade en bil i din bil så du kan köra medan du kör!

AngryAxel:

ZcruweN: Yo dawg, i herd u like trucks and dogs, so we put a car in ur truck in hope of the dog having sex with ur car in the truck!

Flaskan:

EPYC.png

felshoe: När hunden märkte att han åkte igenom bilen med sin skateboard blev han så förvånad att han gjorde ett hippie-jump.

mr_tobbe:

Pixiegnom: Den skejtande hunden försökte sig på ett nytt trick: Han skulle hoppa genom en rullande bil och låta skateboarden rulla under bilen, för att sedan landa på den igen.

Marquis:

dq6lgi_1092979_3.jpg

kobbe: En hund åker skatebord och hoppar över en bil som kör, hunden över, skateborden under. Hunden landar också perfekt på skateborden efteråt.

StellHell:

epycigen_1092979_4.png

Tweak: En skateboardåkande hund blir påkörd av en röd bil, kan man tro, men det som egentligen händer är att hunden gör ett grymt trick - han hoppar över bilen och låter skateborden åka under den. Sedan kör han lugnt vidare.

kattälskaren:

RavenE: Den glada hunden på skateboard räds inte när han möter en bil. Han hoppar helt enkelt över bilen i farten och låter skateboarden glida under, för att sedan landa säkert på den igen och fortsätta färden.

xstreem:

yo.yo: En hund åker skateboard och gör en hippie jump över en bil.

kicken:

Green_Goblin: Strutsar gillar att åka skateboard och hoppa över Volvo lastbilar. Mercedes vill vara med men nehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kicken! :innocent: Du är verkligen bäst! Och jag vill inte rikta kritik mot någon enskild person, men jag tycker det är dags för lite mer kreativa bildtexter. Denna skulle t ex kunna vara något i stil med: När den fembente, skejtboardåkande hunden fann sig jagad av två spökhundar såg han inget annat val än att hoppa över den stillastående bilen, vilket ledde till en håglös blick hos dess chaufför. Samtidigt tycktes en grön tsunami närma sig illavarslande i bakgrunden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kicken! :doh: Du är verkligen bäst! Och jag vill inte rikta kritik mot någon enskild person, men jag tycker det är dags för lite mer kreativa bildtexter. Denna skulle t ex kunna vara något i stil med: När den fembente, skejtboardåkande hunden fann sig jagad av två spökhundar såg han inget annat val än att hoppa över den stillastående bilen, vilket ledde till en håglös blick hos dess chaufför. Samtidigt tycktes en grön tsunami närma sig illavarslande i bakgrunden!

Naaaw <: Tack så mycket!

Håller även med dig! Jag tror att leken skulle bli mycket roligare om alla skrev liknande texter.

En fråga bara kicken. Vad ska "Mercedes-märket" föreställa? :rolleyes: Om det inte är ett Mercedes-märke :innocent:

Det är som ferkurz sa ett hippiemärke. Jag vet ej vad en "hippiejump" är och hade ej tid att googla upp(samt att det inte är meningen med leken, meningen är hur man tolkar andras texter/bilder), så det fick bli ett hippiemärke :)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor