kobbe Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Haha, fattade knappt vad tweak målade Men det var grymt skojj! Självklart är jag med på nästa också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 För att förtydliga det hela lite så är den gröna grejen ett stort äpple - The Big Apple - New York - N.Y - NY. Och det är rån, såna där kex, som hänger i vågen, vilket jag skulle visa med att fågeln käkar på dem. Då blir det Ny rånvåg. Jag kan också vara med igen, detta var kul, men om det blir fullt och någon som inte testat vill vara med får den min plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 För att förtydliga det hela lite så är den gröna grejen ett stort äpple - The Big Apple - New York - N.Y - NY. Och det är rån, såna där kex, som hänger i vågen, vilket jag skulle visa med att fågeln käkar på dem. Då blir det Ny rånvåg. Jag kan också vara med igen, detta var kul, men om det blir fullt och någon som inte testat vill vara med får den min plats. Det roligaste på oerhört länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 I'm in, jag vill rita den här gången! Det är random. --- Skriver ny deltagarlista i startinlägget; ca 2 h kvar att anmäla sig. Btw. Övre gräns är ca 25 deltagare så det finns gott om plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 För att förtydliga det hela lite så är den gröna grejen ett stort äpple - The Big Apple - New York - N.Y - NY. Och det är rån, såna där kex, som hänger i vågen, vilket jag skulle visa med att fågeln käkar på dem. Då blir det Ny rånvåg. Jag kan också vara med igen, detta var kul, men om det blir fullt och någon som inte testat vill vara med får den min plats. Åh, underbart Säger förresten samma grej som Tweak - om det blir fullt, står jag över för någon som inte varit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Skriver ny deltagarlista i startinlägget; ca 2 h kvar att anmäla sig. Btw. Övre gräns är ca 25 deltagare så det finns gott om plats.Då vill jag gärna vara med en gång till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Så om jag får en bild så ska jag skriva en text, och om jag får en text så ska jag rita en bild, eller? Redigerad 6 januari, 2009 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Så om jag får en bild så ska jag skriva en text, och om jag får en text så ska jag rita en bild, eller? Exactomundo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Det är random. Därav ögonblinks-smilien som en hint om att du får cash om du riggar lottningen, men nehe, skit i det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Well, since you put it that way. I'm in. Jag tror att jag har förstått nu. Hoppas att det finns platser kvar/att jag inte är för sent ute. Edit: Vem ska man skicka bilden till? Är det som jag förstått det, helt upp till en själv? Sålänge man väljer en person som inte fått ritat/skrivit ännu? Redigerad 6 januari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 ca 2 h kvar att anmäla sig. 16:30 - I'm In! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Well, since you put it that way. I'm in. Jag tror att jag har förstått nu. Hoppas att det finns platser kvar/att jag inte är för sent ute. Edit: Vem ska man skicka bilden till? Är det som jag förstått det, helt upp till en själv? Sålänge man väljer en person som inte fått ritat/skrivit ännu? Enligt listan som visar sig om ca 2h. tex Umberto VickeX Maimstream <--- du skicka till han AngryAxel Redigerad 6 januari, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Well, since you put it that way. I'm in. Jag tror att jag har förstått nu. Hoppas att det finns platser kvar/att jag inte är för sent ute. Edit: Vem ska man skicka bilden till? Är det som jag förstått det, helt upp till en själv? Sålänge man väljer en person som inte fått ritat/skrivit ännu? Man skickar till den under en i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Man skickar till den under en i listan IweX hann före, men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Jag satt och kollade på exemplen, och den här tyckte jag var lite smårolig Edit: http://www.scarybug.org/epyc/07.html Redigerad 6 januari, 2009 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Listan är: (Umberto) kattälskaren yo.yo Xazzi Renard kobbe VickeX spajdermän RavenE Kebab AngryAxel Maimstream Tweak Marquis Jacker Man skickar till den under en i listan OCH till mig. --- edit: Nu har jag skickat till kattis; blev ganska bisarrt. Redigerad 6 januari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 noooooo!! jag ville va med igen. Äsch tar det nästa gång istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 OCH till mig. --- edit: Nu har jag skickat till kattis; blev ganska bisarrt. Det hade jag koll på. Go Kattis, Go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 edit: Nu har jag skickat till kattis; blev ganska bisarrt. Skickade du bild eller text? Så man kan förbereda sig lite med paint skillsen ifall jag får en text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts