kattälskaren Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Nå, ))'>Storuman, vem tar hand om den här omgången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Känns som att det är på gränsen till för många nu - ta med mig om det slutar ojämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Kalla mig bitterfitta och dra mig baklänges i en myrstack men.. Tycker vissa som varit med 2-3 ggr kan lämna plats till nya personer, visst är det rätt lång anmälningstid men.. Nytt blod behövs annars blir det inavel. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Kalla mig bitterfitta och dra mig baklänges i en myrstack men.. Tycker vissa som varit med 2-3 ggr kan lämna plats till nya personer, visst är det rätt lång anmälningstid men.. Nytt blod behövs annars blir det inavel. Höhö. Jag lämnar gärna plats ifall det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Kalla mig bitterfitta och dra mig baklänges i en myrstack men.. Tycker vissa som varit med 2-3 ggr kan lämna plats till nya personer, visst är det rätt lång anmälningstid men.. Nytt blod behövs annars blir det inavel. Höhö. Visst vore det kul med färskingar, men om de inte anmäler sig så finns det ju inte så mycket mer man kan göra. 0. Kebab 1. AngryAxel 2. ZcruweN 3. Flaskan 4. RavenE felshoe 5. mr_tobbe 6. Pixiegnom 7. Marquis 8. kobbe 9. StellHell 10. Tweak 11. kattälskaren 12. chucky.swe 13. xstreem 14. yo.yo 15. kicken 16. Green_Goblin Det blir en stor omgång, men det kan nog bli kul det med. Skickar till Axel så fort jag har kommit på en (o)vettig text. Redigerad 3 mars, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Haha, 4 gången i rad jag får text! Men det är bra, då går det rätt fort att skicka vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Wut wat wet. Läste fel Bläääää Redigerad 2 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Kalla mig bitterfitta och dra mig baklänges i en myrstack men.. Tycker vissa som varit med 2-3 ggr kan lämna plats till nya personer, visst är det rätt lång anmälningstid men.. Nytt blod behövs annars blir det inavel. Höhö. Inavel resulterar ju iofs alltid till något man kan skratta gott åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Det var här jag ville vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Det var här jag ville vara med Du kan ta min plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Du kan ta min plats. Tack! Hoppas du tror på karma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Haha fått kicken innan mig 4 gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Seg start, ursäkta, men skickat till ZcruweN! Och god morgon på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Godmorgon på er, skickat till Flaskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Haha fått kicken innan mig 4 gånger nu. Haha, 4 gången i rad jag får text! Men det är bra, då går det rätt fort att skicka vidare. Listan är 100% slumpad, promise. :yes: Du kan ta min plats. Ok, ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Sådär, nu har jag skickat till felshoe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Sådär, nu har jag skickat till felshoe. Du glömde skicka en kopia till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Skickat till Mr_Tobbe. Kebab, fick du en kopia? Annars skickar jag igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts