kattälskaren Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Haha, kattälskaren, vafan? LOLWUT? ZcruweN har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 KvaddadPadda har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Skickat till RavenE och Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Skickat till Marquis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 xstreem got mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Jalla, Stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Jalla, Stellan. Har ju för fan inte fått nått från skånejäveln! *hytter med näven* *EDIT* LOL. Hade fått PM, igår natt när jag vart packad som ett svin, trodde jag deletade det. Fattade inte ett skit av vad han hade skrivit. den kommer, den kommer! *EDIT 2* Skickat till Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Kebab: Det var en gång och den var sandad. yo.yo: http://pici.se/pictures/auHLjRqsN.png Green Goblin: Baseball-planer är konstiga. Speciellt när yo.yo försöker rita dem. kattälskaren: http://img6.imageshack.us/img6/5020/epyc.jpg ZcruweN: Den pårökta Yoyon får panik när en enorm möglig pizzabit helt plötsligt visade sig! KvaddadPadda: http://pici.se/pictures/MSHwJQFQE.png RavenE: Två röda jojoar, varav en röker en gigantisk joint och den andre är överraskad och spanar in en fin bit pizza. Marquis: xstreem: Upp och ner, upp och ner. Ja så ser livet ut för två små röda yoyos. Olyckligt nog så röker den ena yoyon en joint, medan den andra blir rädd för Flying Pizza Ghost. Men där är inga tsunamis... Förjävligt... StellHell: http://img183.imageshack.us/img183/5953/epyc.png Tweak: "Ingen jävla tsunami, det är förbjudet" skrek den pizza-ansiktade gubben till de förskräckta, haschrökande julgranskulorna. ----------------------- Om jag ska vara helt ärlig så är var den här omgången bara halvrolig. Men det var mitt eget fel eftersom jag trodde att det skulle vara kul att starta med något väldigt svårtolkat. Ursäkta, ska vara lite finurligare nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Leken dör när kicken inte är med On a more serious note - skriv upp mig på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Leken dör när kicken inte är med On a more serious note - skriv upp mig på nästa! Åh, mig med! Jag gillade den här omgången, xstreems text var bra. Det blir alltid roligare när man berättar, och inte bara beskriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Igen, igen, igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Har ju för fan inte fått nått från skånejäveln! Din jävla halvtidsalkoholist! Skriv upp mig igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Skriv upp mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Write me upp too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag är också med! Nu när man har lov och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 <------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag är på den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Sign me up scotty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts