kobbe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 kicken har PM, och gissa hur sjukt detta kommer att bli, texten är redan helt sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Jag håller på med den just nu, Green_Goblin har PM om cirkus tjugio minuter. edit: Skickat! Alltså, fan vad jag är sämst på att rita Redigerad 24 februari, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) kicken Skickat till kattlover btw. Redigerad 24 februari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 xstreem har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 En skeppslast poop har skickats till Pixiekebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Har skickat till Marquis och Kebab. Fattade inte mycket av Umbertos bild. Ska bli kul att se hur det här slutar. Redigerad 25 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Ah, kommer bli klart i natt på grund av att StellHell jobbar. Men detta ska bli enormt roligt att se Texten som jag fick var ju helt fucked up och jag vette fan vad Green_Goblin trodde om min bild, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Jag måste säga att den här omgången är väldigt... Hmm.. "Abstrakt" är kanske ordet jag söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Ah, kommer bli klart i natt på grund av att StellHell jobbar. Men detta ska bli enormt roligt att se Texten som jag fick var ju helt fucked up och jag vette fan vad Green_Goblin trodde om min bild, haha! Hahah jag fattade inte ett skit. Det lär bli en tsunami här iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Skickat till Stellan. Seriöst alltså, vadfan var det där för text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Upp med skiten Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Attans, jag som tänkte gå och lägga mig. -------------------- Kebab: Det här är en internetforumslek som INTE innehåller några tsunamis. Bebben: http://pici.se/pictures/kWajZFAyT.jpg RavenE: - "Om du leker och övar basket med datorn, så blir det oönskade tsunamis!" Så löd faderns ord till sin skräckslagne son. spajdermän: http://img518.imageshack.us/img518/7659/epyc2.png kobbe: En arg människa läxar upp ett barn ang att spela basket med laptops som senare slängs till havs. kicken: http://pici.se/pictures/EuxCEPiHV.png Green_Goblin: Youtube fungerar inte i Östersjön, vattnet har kanske något med det att göra? Svenskar som har JL tröjor vet varför men vägrar säga det på grund av att samiska bin har givit dem 8 extra fingrar på ena handen. kattälskaren: http://pici.se/pictures/ktMSGlsjq.jpg xstreem: De vita pepparkaksgubbarna med JL-tröjor och Sverige-flaggor i handen var ledsna eftersom de tappat sin fina YouTube-video i en vattenpöl, och nu fungerade den inte längre. De två bålgetingarna retade pepparkaksgubbarna genom att peka på dem med cigaretter. Bör även tillägga att pepparkaksgubbarna kan skjuta gnistor ur händerna om de vill. Umberto: http://pici.se/pictures/UQxejExsZ.jpg Pixiegnom: Två elaka tobacobin skrattade ondskefullt när de slängde sverigematchen i sjön, medans de två vita pepparkaksgubbarna med sverigefanor i händerna såg helt förtvivlade ut. Marquis: StellHell: Dom svenska, patriotiska pepparkaksgubbarna grät förtvivlat när mördarbin, rökandes kubanska cigarrer förflyttade den mytomspunna Sverige-Danmark matchen ut till havs med vad som kan beskrivas som telepati. ----------------------- Hahaha, åh jösses. Redigerad 25 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Hahaheheheh! Det var svårt att sätta en bild på din text från början, och ja.. det blev som det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Tur att kobbe missade tsunamin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Hahaheheheh! Det var svårt att sätta en bild på din text från början, och ja.. det blev som det blev. Mjo, jag gjorde det lite med flit för att få se vad som hände. Redigerad 25 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Haha, det där var helt klart en av de bästa omgångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 HAHAHAHAHAHAHA. Fan vad skön omgång, jag tyckte dessutom min och spajdermäns bild var ganska lika, eller hur? Dessa tsunamis alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Hah, lovely omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Nu vill jag fan signa upp mig på en omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Signa upp mig på en omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts