AngryAxel Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Skickat till Green_Goblin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Skickat till kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Skickat till Xazzi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Skickat till Tweak och Umberto. Tror det blev två meddelanden dock, glömde lägga in umberto som CC receiver i första, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Tweak wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Riktigt seg omgång, det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag glömde bort, förlåt. Segt att båda ni två skrev under tiden jag ritade - Ante hade redan påmint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Shit vad förvirrande bild, ska nanna nu så de blir imorrn istället :S natti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Skickat vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Pixie has the hat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Har skickat till Kebaben och Waldorf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Umberto: Flickscouterna visste inte att det bodde en självmordsbenägen alkemist i korvfabriken! Marquis: kattälskaren: Två scouter campar utanför en korvaffär där den till synes enda anställda har rökt på lite för mycket och dansar som en galning. AngryAxel: http://www.axelhammarback.com/junk/epyc5.jpg Green_Goblin: Färgglada scouter sitter och grillar korv i skogen. Det går rykten om att dem får korven ifrån invalider som scouterna fångar i skogen. De bidrar även med korvbröd och senap. (Ketchup fixar scouterna själva) kicken: http://pici.se/pictures/SDiSoiKhu.png Xazzi: Den blonda pojken, som sitter ute i ingenstans med sina två scoutvänner (som intensivt försöker göra upp en eld) dagdrömmer om ketchupkrig och supermutanter i alla dess skepnader. Tweak: http://pici.se/pictures/TyZDCwusE.png GiZmo: En snubbe med blå/gul halsduk sitter och dagdrömmer om att skjuta ihjäl diverse monster med en MP5'a medans hans kompisar sitter bakom honom och petar på en kotte med pinnar chucky.swe: RavenE: Tre personer, varav en petar på en bajskorv med en pinne på golvet, ser på en biofilm under bar himmel. På filmen syns en terrorist skjuta en människa i huvudet. Pixiegnom: http://www.pici.se/pictures/small/vCWbtlljF.png Kebab: Mystic, Saleen och Päronpung satt bänkade framför livesändingen av den kinesiska skosäljarens avrättning. Varför Mystic hade en hög med bajs i handen förtäljer dock inte historien. --- Haha, bra omgång. Bilden förändrades ganska mycket den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Haha, kicken äger den här leken upp och ner. Det brukar alltid ta några minuter att jämföra hans bilder med texten som står ovanför. Andra favoriter i den här omgången är marquis mysande scouter och Axels korvgubbes frenetiska dansande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Kicken är värdelös, fatta då hur jobbigt det är att spela iSketch med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Axels korvgubbes frenetiska dansande. Han är inne i en 'purple haze', men det kanske inte framgick! Bra omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Hahahah! Som sagt, bra omgång. Och ska man kanske tacka kebab för det fina komplimanget <: För att vara ärlig så försöker jag verkligen rita så bra jag kan, men som ni ser så är jag fruktansvärt dålig på att rita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag är med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag är med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag är med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts