kattälskaren Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Haha, stackars katt. Jag är med på nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Haha, det här gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Var är osten, kicken? HAHAHHAHAA! Inte lika bra som tsunamiomgången, men denna var bra! Och det var även det jag tänkte skriva i början Umberto. Hur i helsike ska jag rita en teckning av ett talesätt? Jag tänkte rita exakt så som det stog först, men då skulle jag bara blivit dumförklarad **Med på nästa jag med. Redigerad 17 februari, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Umberto, menade du att min text var bra eller? Är med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Det var en gång en kattälskare som inte kunde se skillnad på en katt och en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Det var en gång en kebab som inte kunde rita björnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Och det var även det jag tänkte skriva i början Umberto. Hur i helsike ska jag rita en teckning av ett talesätt? Jag tänkte rita exakt så som det stog först, men då skulle jag bara blivit dumförklarad Haha, inte alls. Du borde ha ritat exakt så som det stod. :yes: Umberto, menade du att min text var bra eller? Är med på nästa! Mmm. --- Once more unto the breach, dear friends, once more Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Med på nästa! Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag är gärna med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jaja, jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag är med om det finns plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag är med om det finns plats. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Vill någon mer vara med så säg till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) TILL NU Fan, 10 minuter efter, räknas det som "nu"? Redigerad 18 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) (Umberto) Marquis kattälskaren AngryAxel Green_Goblin kicken Xazzi Tweak GiZmo chucky.swe RavenE Pixiegnom Kebab skickar till markisen. Redigerad 18 februari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Nej! Jag som ville vara med den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Nej! Jag som ville vara med den här gången! No worries. Du är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Har fått, helt slut efter träningen och måste duscha så det tar någon halvtimme innan jag skickar vidare. Editerar då. Redigerad 18 februari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Eftersom jag är så jävla bäst dubbelpostar jag istället för att säga att jag skickat vidare. kattälskaren ligger väl och sover såhär dags så det lär dröja innan han skickar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Axel har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts