GiZmo Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag är på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jaja, är väl med denna gång då, man måste ju visa upp sina talanger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Om det finns en ledig "textar-roll" plats så är jag med. Men helst text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) Får jag vara med en gång till? Ofc! --- 0. Umberto 1. kicken 2. kobbe 3. Maimstream 4. kattälskaren 5. Kebab 6. chucky.swe 7. GiZmo 8. Adrian G 9. RavenE 10. Marquis 11. Chilli 13 12. Green Goblin 13. xstreem 14. VickeX Skickat till kicken. Redigerad 15 februari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) ***känns som jag spoilade (editerat bort) Aja, skickat till kobbe Redigerad 15 februari, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Skickat till maimstream! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Jag har skickat till kattälskaren, aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Kebaben har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Gruvlige Giz (läs: giZmo) och Big Berta (läs: Umberto) har PM! Redigerad 16 februari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Skickat till Gangstern och Umb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Fick av Adrian, har skickat till Marquis och Umb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Umb: Du glömde underscore:n i mitten av chilinamnet, höll på att lura mig, aja baja. Skickat till chilifrukten_13 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Umb: Du glömde underscore:n i mitten av chilinamnet, höll på att lura mig, aja baja. Skickat till chilifrukten_13 nu. Haha Green_Goblin(som förövrigt Umb också glömde understreck på ) och Umberto kan checka das inkorg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 xstreem har PM. Chilli_13 w00t bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Haha, denna omgång kommer bli rolig att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 xstreem har PM. Chilli_13 w00t bild Bah, det är ju så jävla typiskt att det alltid kommer till en när man har dåligt med tid . Men den beskrev iaf ungefär det jag fick av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ursäktar ze delay... Vicke och Umberto har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ursäktar ze delay... Vicke och Umberto har PM. Ursäktar ze delay... Umberto har PM. Känns som att jag förstört omgången. Det gick så dåligt. För det första så syntes inte så mycket på bilden, och sedan så var det en sak jag inte förstod. Well well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Haha, det här gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Var är osten, kicken? --- Umberto: Grisen i säcken fick betalt för gammal ost av den sovande björnen. kicken: http://pici.se/pictures/NdEYhPjzj.png kobbe: Björnar i säckar, blod överallt. Dessutom var björnarna arga och säcken prydd med en gris! Maimstream: http://img24.imageshack.us/img24/4180/eatcayyoupooppx8.png kattälskaren: Vildsinta björnar med blodiga tänder och klor attackerar en liten oskyldig katt, och blodet sprutar överallt. Kebab: chucky.swe: Två stycken kuperade pitbullhundar som håller på att attackera en snöbollskatt som blöder en massa blod. GiZmo: http://upl.gizgiz.nu/files/wtf2.jpg Adrian G: Zombiehundar med blod i mun och på tassar tittar glupskt på katten de nyss rivit upp. RavenE: http://pici.se/pictures/YNhkuyDew.jpg Marquis: Två blodtörstiga hundbestar hade haft kalas på en stackars katt som nu var väldigt död och blodig. Chilli 13: http://img4.imageshack.us/img4/3856/epyckn3.png Green Goblin: Vissa hundar äter katter men schäfrar som är tvillingar lider av ett problem. De biter av huvudet på katten och äter resten utav kroppen. Varför? (Bra text) xstreem: http://img153.imageshack.us/img153/4194/epaxdv2.jpg VickeX: "Den lilla bruna hunden utförde mun-mot-mun-metoden på hans döda hundflickvän, medans två eldsprutande gizmohundar tittade på." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Kan inte se Kebabs bild ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts