Chilli_13 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Allt är mottaget. Har inte tid nu så ställer samman lite senare. Och vart tog din "SPEEEED " vägen? Skämt å sido, men jag tyckte det var lite kul, satt o funderade på det för typ en halvtimma sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) wtf ravene Inte "wtf ravene ", utan "wtf texten som ravene tog emot ". Redigerad 15 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Det här verkar lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Inte "wtf ravene ", utan "wtf texten som ravene tog emot ". Nej men seriöst, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Okej, nu gör vi ett slut på detta. Original text: Den feta schäfern letade efter sin penis i skogen ( ) Gizmo http://upl.gizgiz.nu/files/WTFFFF.jpg Tweak Den fula schäfern hade tappat sin snopp någonstans bland träden och letade nu febrilt. Chilli_13 http://img17.imageshack.us/img17/5391/epycyn6.jpg xstreem Den deformerade schäfern såg väldigt överraskad ut när en liten penis kom vandrande genom den glesa skogen. Ja, så överraskad att alla loppor hoppade av från honom. Marquis Kicken "Den bruna enhörningen låg svettig på marken. Han hade tappat både sina ben och sin penis. Han såg sin penis i skogen, men kunde inte göra någonting åt det då han inte kunde gå på grund av att han inte hade några ben." Pixiegnom http://pici.se/pictures/ayHYXcZRq.png Bebben Den vandrande bajskorven drömde om pinnar och penisar, och plötsligt blev korven blöt och hans mens bröt ut, till råga på allt. RavenE http://pici.se/pictures/PwtKZVSYN.jpg Green_Goblin Bruna tjejer med mens tenderar att tänka på penisar och pinnar. Haha Ganska kul runda tyckte jag, förstår inte för allt i världen hur mens kom in i bilden. Jag ber om ursäkt nu i efterhand att jag speedade ( ) upp det så mycket. Men nu var det precis att jag hann också. Så, bli och fortsätt vara glada nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Från schäfer till bajskorv. GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 GG forumiter! Förresten, förlåt Adrian om du tog illa upp på det jag skrev. Det var inte det som var meningen, jag fann det bara lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Mensen kommer väl från blodet som kom från penisen som hade hoppat av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 GG forumiter! Förresten, förlåt Adrian om du tog illa upp på det jag skrev. Det var inte det som var meningen, jag fann det bara lite kul Ingen skada skedd. Min stackars arm.. Buhuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Original text: Den feta schäfern letade efter sin penis i skogen ( ) Hm! Et tu, Adrian? --- Jag tar över nu. Signup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 I'm here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Räkna med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Vi slipper tsunamis i alla fall. Jag är med på nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 I'm in, Umb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag med ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag är gärna med på en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Denna omgång kan beskrivas med tre bokstäver: LOL! Jag är med nästa Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag är också på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Får jag vara med en gång till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts