Tweak Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Skickat till Siana. (Umberto: Jag hade glömt hur utvecklingsstört dålig jag är på att rita, så om det är för dåligt går det jättebra att hoppa över mig och låta Siana rita min mening istället.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Skickat till Plaisir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Skickat till Siana. (Umberto: Jag hade glömt hur utvecklingsstört dålig jag är på att rita, så om det är för dåligt går det jättebra att hoppa över mig och låta Siana rita min mening istället.) Väntar på slutresultatet och man får se alla bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (Umberto: Jag hade glömt hur utvecklingsstört dålig jag är på att rita, så om det är för dåligt går det jättebra att hoppa över mig och låta Siana rita min mening istället.)Man kan inte rita för dåligt för den här leken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Man kan inte rita för dåligt för den här leken Phew, då klarar jag mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Man kan inte rita för dåligt för den här leken Wörd! "Sämre" teckningar gör bara leken bättre eftersom det skapar förvirring! Dessutom var det inget fel på din bild, mr Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Så, hur lång tid har man på sig att skicka vidare bilden/rubriken? Vill ju se det färdiga resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Skickat till yo.yo. Ber om ursäkt för bilden men det är paint och bärbar dator i kombination Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Skickat till yo.yo. Ber om ursäkt för bilden men det är paint och bärbar dator i kombination Äsch, det var inga problem alls. Skickat till Umberto förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) * Umberto: En full Batman försökte råna glassbilen men hindrades av en lesbisk panda. * Maimstream: http://img149.imageshack.us/img149/3595/tbajskattjvelao3.png * Xazzi: Alkoholpåverkad man i kattkostym som rånar en GB-glassbil. Polisen är på platts och försöker stoppa rånaren. * kobbe: http://pici.se/pictures/LDLLKltiN.jpg * Bebben: En polisjagad tigerklädd brottsling pistolhotar en man i en blå lastbil. * AngryAxel: http://img356.imageshack.us/img356/1337/axelbildlekrp6.jpg * Joe Dirt: Människa i tigerdräkt rånar en lastbil... * RavenE: http://pici.se/pictures/bqpiZPrLH.png * Marquis:Ny rånvåg där människokatt rånar ICA-lastbilar sprids över landet. * Tweak: http://img176.imageshack.us/img176/7791/epycjc5.png * Siana: Äpplen och fågelvågar bildar pistolhot på ICA från missbildade kentaurer. * Plaisir: http://pici.se/pictures/IxLLeZypd.gif * yo.yo: ICA-kentauren blev överrsaskad när han såg att kycklingen som vägde lika mycket som ett äpple tänkte skjuta honom. ----- Alright! En sak som jag glömde förklara var att man egentligen inte ska vara såå beskrivande/detaljerad när man skriver rubrikerna/bildtexterna (några av er förstod det ändå). Because changing the idea is somewhat the goal of the game, creativity is a good thing. Putting a little spin on your sentence will cause a more desirable end result. Bra jobbat! Redigerad 6 januari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Haha, nice one. Intressant hur det gick från en glassbil till en ICA-lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Hahaha! Fågelvåg !! Ser fram emot att få vara med! Jag är 100% på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Well, vi kör väl en ny omgång. Anmäl er här. Deltagare: (Umberto)RenardJacker edit:(se startinlägget) Redigerad 6 januari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag hoppar gärna på igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag är med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag är också gärna med igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Försöka duger I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Fan vad rolig, man måste ju bara älska Tweaks bild. Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) I'm in, jag vill rita den här gången! EDIT: Gillar hur Xazzi fick den lesbiska pandan till en polis. Redigerad 6 januari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Syns det inte att det är Batman för att jag glömde manteln? Redigerad 6 januari, 2009 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts