Siana Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 http://pici.se/pictures/yMZjALNKs.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Ja, det var inte så lätt att skriva en text om den där bilden. Men jag är nöjd med resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Hmm, har Lajnux bild slutat fungera för er också? Mig kvittar det vem som håller i nästa omgång, förresten. Jag kan göra't om ni vill. Jag tar den. 'Nuff said! Anmälningar! Bebben Marquis Gizmo RavenE Chilli_13 Redigerad 13 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Skriv upp mig. Om jag inte är hemma, så får någon annan ta min plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Hmm, har Lajnux bild slutat fungera för er också? Mig kvittar det vem som håller i nästa omgång, förresten. Jag kan göra't om ni vill. När jag (i egenskap av trådskapare, dagismoderator och gentleman) inte vill/kan hålla i en omgång gör Siana det. Om Siana inte kan/vill gör du det. That's it. Nästa omgång får utgöra ett undantag men efter det vill jag se ordnung. Satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 När jag (i egenskap av trådskapare, dagismoderator och gentleman) inte vill/kan hålla i en omgång gör Siana det. Om Siana inte kan/vill gör du det. That's it. Nästa omgång får utgöra ett undantag men efter det vill jag se ordnung. Satan. Det var vad jag trodde också, ville bara inte vara taskig och säga det rakt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 När jag (i egenskap av trådskapare, dagismoderator och gentleman) inte vill/kan hålla i en omgång gör Siana det. Om Siana inte kan/vill gör du det. That's it. Nästa omgång får utgöra ett undantag men efter det vill jag se ordnung. Satan. Inga sura miner nu! Bebben Marquis Gizmo RavenE Chilli_13 Pixiegnom Hade tänkt starta om några timmar. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Kör i vind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Fan vad Adrian roffade åt sig. Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Hoho, detta var en rolig omgång Som svar på kebabs uttalande så var jag som sagt tvungen markera att det faktiskt var en hankatt Jag är med nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Fan vad Adrian roffade åt sig. Jag är på. Jag är skitglad! Jag har sportlov och är ledig och vill göra saker och vill det och det. Bebben Marquis Gizmo RavenE Chilli_13 Pixiegnom Tweak Kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Skulle du kunna sätta mig lite längre ner på listan, är med en kompis och vill inte sinka ner omgången när jag är först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Skulle du kunna sätta mig lite längre ner på listan, är med en kompis och vill inte sinka ner omgången när jag är först. Den ska ändras sen lite random Men du kan väl få en plats lite efter mitten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Den ska ändras sen lite random Men du kan väl få en plats lite efter mitten då. Nej nej, blandat ska det vara. :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Sign me up, Scotty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Den ska ändras sen lite random Men du kan väl få en plats lite efter mitten då. Ah tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Nej nej, blandat ska det vara. :rant: Okej då Sign me up, Scotty! You're in. Ah tackar. Varsågod ;D Nu kör vi! Gizmo Tweak Chilli_13 xstreem Marquis Kicken Pixiegnom Bebben RavenE Kom ihåg när ni skickar till mig att det är Adrian G utan understreck. Många tar fel och så ska det inte vara Redigerad 13 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Är det verkligen så klokt av dig att skynda på på detta viset? Känns som om inte alla som skulle vilja vara med ens har hunnit besöka forumet sen förra omgången avslutades? Antar dock att det är för sent att vänta nu? Nåväl, lycka till deltagande forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Ni är en man kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 ^^ <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts